@Ieme, je vergeet je akoestiese gitaren goed op de foto te zetten, én je telecaster zie ik ook maar half.
Schande!
sorry.........
13 december 2008, 14:51
Daan_B
Dat is een heeeeeleeee mooie collectie:o!
Complimenten:)
13 december 2008, 15:34
Blend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
sorry.........
Je mag het goedmaken, ik ben wel benieuwd op wat voor akoestische gitaren je speelt met zo'n collectie.. :satisfie:
13 december 2008, 15:35
Blend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xommen
@Blend
Die Invader is een budgetgitaartje van Epiphone (88 euro in een pack met snaren/plectrums/band/tas en tuner alleen verkrijgbaar bij Thomann) en voor dat bedrag is het een prima gitaar (alles in verhouding natuurlijk de tuners zijn niet super). Ik wilde een Les Paul voor erbij en daarvoor voldoet hij prima.
Ik heb gezien dat ze ook een reissue hebben (bij een ander webwinkel) van de junior met een humbucker en die lijkt verdacht op deze.
Het geluid van de humbucker is erg donker als je het vergelijkt met het brugelement van mijn andere gitaren en hij reageert prettig op de tonecontrol.
Ik snap. Hij ziet er wel cool uit! Maar een Les Paul voor erbij? Klinkt dit ding ook echt als een LP?
13 december 2008, 15:38
ieme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
Je mag het goedmaken, ik ben wel benieuwd op wat voor akoestische gitaren je speelt met zo'n collectie.. :satisfie:
Taylor 414 grand auditorium
Taylor 310 dreadnaugh
Taylor 355 12 string jumbo
13 december 2008, 15:43
Blend
Snif, waarom heb je zoveel geld voor zo'n SCHITTERENDE collectie?
13 december 2008, 15:47
ieme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
Snif, waarom heb je zoveel geld voor zo'n SCHITTERENDE collectie?
ben ik al 10 jaar mee bezig, keihard werken... werkte in t begin wel 80 uur per week, dan hou je iets over voor een mooie amp of gitaar..
13 december 2008, 16:10
Ibanez666
Citaat:
ben ik al 10 jaar mee bezig, keihard werken... werkte in t begin wel 80 uur per week, dan hou je iets over voor een mooie amp of gitaar..
Dan verdien je het ook wel :-)
13 december 2008, 16:11
zeiler
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
Dan verdien je het ook wel :-)
jah :o!
wel gaaf, iig er voor moeten werken!!! valt te waarderen ;)!
13 december 2008, 16:13
rickert
Citaat: