Twee verschillende wah's? Waar gebruik je het voor, als ik vragen mag?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felanovic
Printable View
Twee verschillende wah's? Waar gebruik je het voor, als ik vragen mag?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felanovic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
voor verschillende wah sounds denk ik....
Ahaa, ik was al bang dat hij er bier uit dronk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
DUH!
Maar ik vraag me dus af waar je verschillende wah sounds bij gebruikt. In de trant: nauwelijks modulatie-effecten, maar wél 2 wah's......vreemd?
Hoezo weinig modulatie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Hij heeft een chorus en een delay ..... :satisfie:
@ paul bekkers
Tremonti wah gebruik ik vooral met distortion-sound en crybaby vooral met clean/funky sound. H20 gebruik ik bijna nooit. Alleen clean voor slapback delay bijna altijd in combinatie met rotovibe chorus mode. De chorus van de H20 gebruik ik niet, daarom staat de h20 ook een beetje raar op mijn board. Dit om te voorkomen dat ik chorus toch aantrap. Verder gebruik ik mxr wylde overdrive puur als booster voor mijn overdrive kanaal (dus nooit over mijn clean kanaal).
weer even tussendoor, ik ben mijn hele board aan het herzien. en nu vroeg ik me af: waar vind ik hele lappen klittenband, ik wil eigenlijk de hele bodem van mijn plank bedekken?
probeer tapijt, sommig tapijt hecht goed met de haakjes kant van klittenbandCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
Citaat:
Check een fourniture (naai benodigdheden) zaak in de buurt daar kan je brede stroken haak en lus kopen voor een redelijk bedrag.
ik ken die winkel maar ik dacht: die hebben alleen maar kleine bandjes. want dat was wel altijd zo? ik ga eens kijkenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedBuell
Even kijken kan ja nooit kwaad!Citaat: