@ floyd en patricia:
dank je wel. Ik ben er zelf ook erg trots op en vind stratocasters sowieso gitaren waar ik mijn ogen nooit vanaf kan houden.
Printable View
@ floyd en patricia:
dank je wel. Ik ben er zelf ook erg trots op en vind stratocasters sowieso gitaren waar ik mijn ogen nooit vanaf kan houden.
ehm stratman?
waarom laat jij dat plaatje aan de achterkant weg?
ik zie dat wel vaker.
ik heb dat ook altijd zo gedaan, ik doe het voor de mooieheidCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patricia
maar nu ik een aged white kit heb gekocht, en er een nieuwe, vergeelde plaatje bij kreeg, heb ik em er toch op gezet, en ik vind het nog mooier ook
ik geloof dat ie het voor de looks doet, en het kan misschien íets handiger zijn tijdens het vervangen van de snaren.. maar ik denk niet dat het daar mee te maken heeft, of wel, stratman?
btw: érg mooie strats zeg! (@Stratman)
Ik heb dat plaatje er ook af. Simpelweg omdat ik niet inzie waarom ik hem erop zou laten!
Ik heb hem er wel op zitten. Ik ben bang dat ik er ergens mee blijf haken. Riem, standaard, weet ik veel. Het is een binnenwerk, en dat hoort IMO afgesloten te zijn. Net als de ketting van je fiets zeg maar.
Oh ja, en het ziet er wat gek uit, 5 veren met tissues ertussen...
ik heb het er ook af gehaald... dan kan ik makkelijker ==> dus sneller snaren vervangen tijdens een optrede
Ik zie niet in hoe het vlugger zou gaan zonder dat plakaatje erop. Je kunt toch gemakkelijk je snaren door die gaatjes steken.
Als er een snaar geknapt is, bij de brug bijvoorbeeld, krijg ik het uiteinde er vaak niet meer uit (valt achter het afdekplaatje en niet door het gaatje). Daarom heb ik mijn afdekplaatje er ook afgehaald, anders blijft al die rommel achterin zitten.....
Ja klopt, maar zeker met snaren eruit halen is het echt zwaar kut... Ik heb m er ook af..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nopster
Och...heel simpel hoor:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patricia
het zat er gewoon niet op toen ik 'm kocht, 2 jaar geleden op de vintagebeurs in Veenendaal. :D
Bij die andere Tokai zit ie er gewoon wel op en bij die Fender zit ie er ook niet op, maar daar heb ik van die brede stroken afplaktape zitten, met tissues die tegen de veren aan zitten, net zoals Vai bij EVO (en wellicht al zijn gitaren) heeft gedaan. Het scheelt echt. Het geluid wordt veel strakker, doordat de veren niet meer galmen. Het ziet er alleen niet uit, die stukken tape, maar ja, het is de achterkant maar.
@ Hector_Tsolodimos: thanx!!!