Deze CE-2 heb ik al wel een hele tijd, anderhalf jhaar ofzo. Een van de pedalen die ik niet meer weg doe!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Printable View
Deze CE-2 heb ik al wel een hele tijd, anderhalf jhaar ofzo. Een van de pedalen die ik niet meer weg doe!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
http://www.linkyourpics.com/public/58829/IMG_2905.JPG
het pedalboard is nog niet helemaal klaar, maar op het hout komt nog zwart tapijt en op de achterkant van het pedalboard heb ik een powercon connector ingebouwd, de adapter zit onder het hout.
Tof, eindelijk weer iemand die ook 2 lineselectors gebruikt. Handig he? Bijna oneindig veel mogelijkheden op die manier... Hoe heb je de boel geschakeld? Ik ben overgestapt naar de Octa-Switch dus heb 1 van mijn LS-2's verkocht.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGoliath
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
Wat doen die LS-2 eigenlijk?
loops maken zodat je met 1 pedaal meerdere pedalen in je chain kunt zetten. dat is dus anti-tapdans...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
Ik doe hetzelfde, alleen dan met een oudere PSM-5.
Als je ze alleen als looper gebruikt, zijn het dan niet erg dure loopers? Tenminste, als je desnoods een laat bouwen als je niet al te technisch bent, ben je veel minder voor een loop kwijt. Of zie ik iets over het hoofd?
Tapdansen is cewl ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AriaProII
Vandaag krijgt mijne weer eens een andere kleur qua ( kleed wat er in ligt... )
ah, handig...denk alleen niet dat de bandleden er blij mee zullen zijn aangezien ze dat getapdance altijd erg vermakelijk vinden :-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AriaProII
hangt er van af; de ls-2 kan meerdere loops maken, en heeft volgens mij ook nog een soort mix-functie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
Ja, maar dan kun je toch ook een dubbele looper maken/kopen, of niet?