zelfs de potmeters staan andersom hahahaha
Printable View
zelfs de potmeters staan andersom hahahaha
en de custom kop met: les paul model geeft het ook weg.
maarja, er staat ook niet in de beschrijving dat het een gibson is.
wel lijkt er al iemand in te trappen die 400 biedt.
is het ding echt niet waard.
je ziet de frets volgens mij buiten de hals uitsteken.
vol verbandtrommeltje bij? :D
Triple pickups met Lindy Fralin's op het veld. Papier caps en olie in de controle-holte, die is afgeschermd koper. Fantastic toets tabak en grote barsten. Normale slijtage voor leeftijd, hoewel de frets zijn in zeer goede staat. Een kras op de voorkant die je kunt zien noot. Tone potten zijn push-pull. Het verplicht / releases brug pickup, een fase-verandering. Volumeregeling is de top te halen voor de Oost lagere nek en brug inspecties. Bottom line, kunt u al uw humbucking je van deze gitaar. Hals is vrij dun, niet vet helemaal als een 57-58, meer als een 60 - zeer snelle speler
Contacteer mij voor meer informatie en foto's.
Lijkt me legitiem :D
wie gaat hem contacten, ik wil wel meer fotos zien :D
Ik had laatst ook zon snuiter gemaild. Kreeg toen in het engels wat mailtjes en uiteindelijk betaalinstructies. Heb toen het domein waarvan hij verstuurde ebay@payment-pending.com gemeld bij zn provider en die hebben hem offline gehaald: http://payment-pending.com/ heheh, kleine overwinning maar toch leuk. Verder ebay nog gemaild, maar daar nog niks op teruggehad
Waarschijnlijk weet hij wel degelijk wat hij in handen heeft en zet daarom netjes nergens gibson in de advertentie zodat niemand hem in principe iets kan verwijten. Maar hij zet wel dik op de foto het Made in USA om te laten denken dat het een echte gibson is.
Listige dingen zulke advertenties vind ik. Je kunt hem in principe niks maken maar straks strijkt hij wel een dik bedrag voor een cheap fake.
ja, dat is lastig.
maar deze zie je wel heel makkelijk dat ie nep is.