hoe bedoel je slappe dingen? Ik heb zelf altijd het gevoel dat de E en B op de meeste strat minder doorkomen, dus in dat geval zouden die non staggered dingen een gebalanceerder geluid kunnen geven?
Printable View
Dankjewel ;-)
Als jij blij bent met de Luke is er toch niets aan de hand. Een prachtige gitaar die toch wel iets 'meer' is dan de uitgekouwde strat waar we het hier over hebben. Zou je ook zo blij zijn met de nieuwe Hendrix signature strat? Ik niet, ik vind het een voorbeeld van een slechte replica die weer puur gebaseerd op uitmelken van een naam en vals sentiment...
Absoluut niet! De marketing afdeling van Fender doet goede zaken door in te spelen op nostalgie en sentiment :-)
Zal wel aan m'n oren liggen dan 😂
Fender Road Worn 60 Stratocaster ( aangepaste Relic ) Bare Knuckle - Irish Tour Pickups
http://i629.photobucket.com/albums/u...ps9q4q9jib.jpg
Mooi stratje hoor. Ik heb ook Irish Tours in mijn swampashstrat. Crawler in the brugpositie, splitbaar, maar ook te vol te combineren met het middenelement. Geeft een extra laagje tophoog. Fijne pickups.
http://i1331.photobucket.com/albums/...psc1237919.jpg
Mijn Luke 2 vind ik te gek, mijn Luke 3 is om eoa reden geen 100% match hoewel het evengoed een topgitaar is.
Zit nu te twijfelen om die Eric Johnson strat die ik gisteren posten te kopen. Niet omdat EJ's naam er aan verbonden is want ik ken die vent verder niet. Maar wel omdat de gitaar een 12" radius heeft, goede custom elementen, lichte V hals (van kwartiers gezaagd maple). Dat zijn specs die me aanspreken en de naam die er op staat boeit me niet zo. Btw op elke Fender en Les Paul staat iemands naam ;-)
Ik vind die roadworns normaal gesproken heel erg lelijk en onnatuurlijk gereliced, maar deze valt wel mee.
Over de EJ: ze voelen wel wat anders aan dan andere strats, wat ik me kan herinneren was de toets erg overdreven dik en glanzend gelakt wat ik niet fijn en mooi vind. En doe jezelf een plezier en ga de goede man eens beluisteren, die kan best aardig gitaar spelen!