De vorm van de headstock lijkt meer op een Chinese replica dan op een Fender. Ook de slagplaat is niet origineel.
Printable View
Ik kan me er ook niet echt druk om maken. Althans, niet om het feit dat hij mijn foto met mijn gitaren gebruikt. Wat ik wel kwalijk vind is dat die vent bij de potentiële koper de schijn opwekt deze modellen in z'n bezit te hebben, zelfs al zet ie er letterlijk bij dat het niet zijn gitaren zijn.
Maar als die vent niets te verbergen heeft en daadwerkelijk veel dure gitaren te koop heeft staan, waarom dan niet gewoon een foto van zijn echte waar?
En waarom zo'n kulverhaal?
Headstock: ben ik niet met je eens. Wat is er mis mee dan? Slagplaat: zou kunnen, geen idee. Waar leid je dit uit af, wat is er mis mee?
Ff googlen levert als een van de 1e hits dit op:
Rocking dog
Lijkt mij dezelfde slagplaat. Maar goed, je zegt het zo stellig, je kunt me ongetwijfeld vertellen wat er mis mee is!
http://link.marktplaats.nl/337088254
Dit is die kwal die mij toen genaait heeft met die koffer.
Hij wil nog steeds de casecandy niet terug sturen! Ik krijg dat ding zo niet weg..
Anyway, die sukkel schrijft Blues verkeerd!:seriousf:
Zegt weer wat over het niveau van dit soort mannetjes..
...uitkijken wat je schrijft...
"genaait" ... is met een D:soinnocent:, maar als het gebeurt is het wel lullig
De holling van de nek naar de kop lijkt wat flauwer dan bij de standaard Fenders. Bij de slagplaat ging ik er van uit dat een van de bevestigingsschroeven tussen de schroeven van de 5-way switch hoort te zitten. Na jouw link te hebben gezien trek ik deze twijfel in.