Cool man! Avant Garde ;)
Printable View
Hier mijn collectie op een paar na.
http://i85.photobucket.com/albums/k6...n/DSCN2581.jpg
-Kasuga klassieke gitaar
-Oude jazzbak
-Zelfbouw Tele 1
-Zelfbouw Tele 2
-Zelfbouw Iceman
-Arirang
-Ariapro II
-Ibanez twaalfsnaar
-Blueridge BR43
-Walden D550
Die Blueridge :o
Hoi Shaggy... Heeeeeeeeele mooie Plank.
Ja... een Blade MOET zijn uitgevoerd in Misty Violet.
De klassieke uitvoering waarin deze Blade beroemd is geworden.
Heel gaaf... Is het voor de rest qua sound en bespeelbaarheid ook je meest favoriete uit je 'stal'???
http://i249.photobucket.com/albums/g...u/PB180012.jpg
Mijn bescheiden collectie.
Van links naar rechts:
Yamaha apx700l ( Net nieuw )
Shecter 006 elite L
Yamaha fg411L
Lag Jet Vintage 200 L
Met een marshall Valvestate 8240 op de achtergrond :).
Zal binnenkort ff wat posten, heb de laatste weken te veel gitaren zien komen en gaan (vooral komen :) )
thnx, mijn favo is denk ik de texas, daar speel ik het meest op.
Als de rh4 een krasje krijgt ben ik een maand ziek :) met die texas heb ik dat niet en met dat idee speel ik lekkerder, gewoon geen zorgen of ze een buts erbij heeft.. Voor studio's of audities neem ik standaard de rh4 classic mee.
qua klank vind ik de neck element van fender 72 het beste voor blues en de rh4 meer voor jazz en de eerste ruist weer veel meer. Japanse essenhout is redelijk zwaar, dus voor langdurige gigs zou ik eerder de texas met elzen of fender met linde meenemen. De hals is lekker dun van de texas voor het snellere werk en de 72 dikker, de rh4 zit er tussen. De rh4 en de 72 voelen hard aan op de toets en de texas juist zacht. De radius van de 72 is bol, is klote met benden. De rh4 heeft weer jumbo frets welke ik heel erg lekker vind spelen. Tsja, uhhh ... ik vind ze alle drie hun positieve dingen hebben.
De enige strat die me overigens ooit heeft doen denken aan de rh4 classic was de MXG, volgens mij een patrick eggle strat als ik me niet vergis. Maar die was iets te steriel naar mijn smaak.