edit twee keer
Printable View
edit twee keer
Iemand bekend met de Fender AVRI 65 stratocaster in Dakota Red. Staat er nu één op MP en wat ik er over lees is erg positief (beste productie strat van fender, veel beter dan bijv. 62 ARVI, goede pups, goed tremoloblok etc.) maar dat soort berichten komt vaak van mensen die er net zelf een gekocht heeft en dan ben je praktisch altijd enthousiast (anders had je 'm niet gekocht)...
Klik!
Had hem ook al gezien. :)
De zoveelste ri die op marktplaats al heel snel beland. En deze serie is nog geen 3 jaar uit.
Waar het aan ligt? Al sla je me dood. De specs zijn leuk, nitro lak, goeie dikke c-shaped neck, alleen die 7,25 inch radius, kan ik niks mee helaas.
Ik vind het nog steeds jammer dat fender destijds die 60s hot rod series uit productie heeft genomen, dat waren voor mij de beste productie strats van fender.
Idem Arjan, de specs zijn prima maar die radius maakt me aan twijfelen....
Waarom iemand 'm verkoopt na 3 jaar laat zich moeilijk raden. Er zijn tal van goede gitaren die snel weer op de markt belanden bij sommige (met de 65 AVRI wordt je nou niet bepaald doodgegooid). De verkoper heet overigens ook en al te geile R0 plus top te koop staan nagenoeg onbespeeld en dat is daardoor ook niet per definitie een vervelende gitaar....
DaVinci heeft er al 1k€ op geboden zie ik.....die heeft weer een serieus geval van GAS....
Voor wat het waard is (ik nuanceer 'm zelf in m'n tekst ook al)
http://www.thegearpage.net/board/ind...nions.1289798/
Zekers. Mijn laatst gekochte gitaar is mijn Luke III uit december 2013. Nu serieuze gas voor een Strat of Tele. Net m'n Powerball verkocht dus het geld brand in m'n la haha .
Leonardo, je hebt ook altijd nog de optie voor een Strat en Tele van hetzelfde huismerk. Ik zeg: doen :D