Niemand een opmerking over de titel?
Gibson Less Paul gitar
2 spelfouten in 4 woorden.. opmerkelijk
Printable View
Niemand een opmerking over de titel?
Gibson Less Paul gitar
2 spelfouten in 4 woorden.. opmerkelijk
ik had alleen de eerste gezien :D
staat nu weer een rare, een custom waarvan de toets gerestoreerd, ja, ook typo, zou zijn..
en wat zie je? een studio met een custom hals.. :chicken:
Misschien moet hij de naam veranderen naar Aubergine Beauty. :rockon:Citaat:
hij is nu in de kleur obergiene parelmoer uniek
Zou het kunnen dat hij (of wie het dan ook gedaan heeft) gewoon heel lomp met de verf over de binding is gegaan?
zou niet best zijn, ja de naam van degene die het gedaan heeft staat er trots bij, beste reclame :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barkeepert
Er staat al geruime tijd een '56 CS Strat op Marktplaats, deze:
Klik
Nou probeer ik mezelf er de hele tijd van te overtuigen dat ik er geen interesse in heb, nee echt niet, heus niet, maar begin de strijd tegen de GAS toch een tikje te verliezen.
Ik hoop dat het ding verkocht wordt, maar ook dat gebeurt niet. Ik begin het mezelf bijna aan te praten dat het ding op mij staat te wachten..... :chicken:
Maar goed, hij staat al zo lang te koop, dat ik mij deels ook afvraag: klopt er iets niet? Ok, het Custom shop certificaat ontbreekt, maar maakt dat nou zó veel uit? Struikelt iedereen daar over? Of is er iets anders?
En qua prijs, lijkt me niet super laag, maar ook niet idioot hoog, toch?
P.S. Weet niet zeker of dit nou in het "twijfel aan een advertentie" topic thuis hoort. Zo ja, geachte mods, verplaatst u dit gerust.
hola, wat een knap ding, (en die koffer!) Ik snap je GAS. alleen die birdseye hals vind ik maar niks. lijkt me wel een bonafide advertentie.
Die is gewoon te duur, het is ook nog eens een NOS en die zijn minder gewild, schijnen ook net wat minder te zijn heb ik gehoord...
2000 is een beetje het maximum voor zo'n gitaar denk ik...
Tsja, dat NOS dat spreekt mij juist weer meer aan, vind juist dat ge-relic vreselijk. ;)
Maar hoezo minder? Qua bouw? Klank? Afwerking?
En iig aan de dure kant dus. Ok, helder. Thanks!
Ik vind dat Relic gebeuren ook niet echt mooi...
Die NOS schijnen iets minder te klinken, maar ja, dat moet je natuurlijk zelf bepalen, ik heb het ook alleen van horen zeggen, feit is wel dat ze gewoon wat minder gewild zijn...
Ik denk dat de prijs redelijk hoog ligt inderdaad, ik weet het niet zeker, maar volgens mij betaal je voor zo'n gitaar tegenwoordig niet meer dan 3000 euro nieuw...
Niet echt twijfel, maar wel grappig:
http://link.marktplaats.nl/149491286