...en toen kwam er ineens een vreemde gouden gloed uit mn laptop!... heel, maar dan ook heel mooi. Vorig jaar voor het eerst op een oude 330 gespeeld, en toen wist ik het zeker: die moet ik ooit ook nog vinden...
Printable View
Ben moe maar ik vermoed dat de linker "SG" misschien 'n Les Paul zou kunnen zijn....
Wow!!! :crazyhappy:
Vooral die juniors, niet alleen klinken ze fantastisch, ze zijn door de jaren heen tevens de stevigste gebleken, omdat ze geen last ondervonden van de uitsparing voor het halselement (een zwakke plek, zoals men wellicht wel weet).
De natte droom voor iedere SG liefhebber, waar ik mezelf ook onder mag scharen.
Mogen we de voorzichtige conclusie trekken dat dit jouw eerste keuze is bij optredens, of zien we maar een deel van een grotere collectie?
:cooler:
Linker:
- geen compensated brug
- knoppen
(niet 100% zeker gezien m'n vermoeidheid om 2 uur 's nachts...)
Volledig mee eens!
Die 'oren' zorgen voor Tone :seriousf:
http://chatterbox.freeforumboard.net...les/926898.gif
En damn Keef, die Jrs zien er erg lekker uit!
:) Er zit wel 'n serieuze kern van "waarheid" in; doordat het element dan direct aan de body vastzit (itt. tot veertjes/etc.) lijkt het meer "ballen" en sustain te hebben en feedbackt het wat anders/"lekkerder" imho.
Bij 'n LP-jnr-achtige gitaar weleens 'n soapbar met 'n digear vergeleken, dogear vond ik zelf toffer.
+1!
Ik heb het ernstige vermoeden dat Keef nog veel meer puike vintage gitaren heeft....