"daar is niet van aan" :???::???: Wat bedoel je daarmee?
Sorry Drap. Was me niet bewust dat ik iemand beschuldig die zich niet kan verweren.
Bij deze teruggenomen. Zoals Pepe zei: "een trolletje" wat dat dan ook moge zijn.
Printable View
Dat er niets van waar is. Maar het blijft een aparte member, eerder al kopieerde hij een tekst van Pepe en postte het alsof hij het geschreven had:???:
Graag stoppen met speculaties en meningen over coolgreentea. Daar is dit onderwerp niet voor.
Je kunt hier ook zomaar geband worden en helemaal niet te horen krijgen waarom. Dat is ook raar zeg. Zou het niet veel beter zijn dat te laten weten, anders doe je straks weer zo iets en word je zomaar geband.
Speciaal voor Joey:
Daar had je er een stuk of vier van gepost. Moeten we dat echt uitleggen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Hè waar haal je dat nou zo snel vandaan? Kan me bijna niet voorstellen dat ik dat geweest ben. Maar goed, bottem line, toch vind ik dat je daar een pm voor moet sturen met uitleg. Anders snap je er toch helemaal niets van.
Mods kunnen alles zien. En je kunt je niet voorstellen dat jij dat geweest bent, maar je had er een serie van gepost en een berisping gekregen van een collega mod. En je was zo bezopen dat je nog wel kans zag om hem een PB te sturen met de mededeling dat je lekker queensday ging vieren, dus werd het drie dagen inplaats van één. :D
Maar we blijven lachen hoor.