ik heb een paar leden van kiss mogen ontmoeten nml eric singer bruce kullick en ace frehley en ook jullie nederlandse trots arjen lucassen
Printable View
ik heb een paar leden van kiss mogen ontmoeten nml eric singer bruce kullick en ace frehley en ook jullie nederlandse trots arjen lucassen
en ja dit was ik nog vergeten:
op graspop vorig jaar heb ik de muzikanten van dragonforce ook ontmoet
Fuck de rest, de Band zonder Baan is helemaal retegaaf! Tof man!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CowGuitar
Ja we spreken allemaal uiteindelijk dezelfde taal: "Kastelein een rondje hier, allemaal een pilsje bier!"
Meesterlijk!
Die gasten zijn echt gezellig, iedereen zat te zeiken dat we niet backstage mochten komen en zij zeiden de hele tijd, blijf gezellig nog een biertje drinken!
Ben uiteindelijk nog iets van 5 flesjes blijven zitten tot we echt aan ons haren werden weggesleept door de organisatie.
Ehm de bassist van de geweldige franse metalband Gojira heb ik ontmoet (voordat ze vertrokken).
Meer noemenswaardig: Hamish Glencross en Aaron Stainthorpe van My Dying Bride heb ik een hand gegeven, van Stainthorpe heb ik eenhandtekening (op m'n trui van MDB).
Dominic Miller (gitarist Sting), Carl Verheyen (gitarist Supertramp, Cher, Beegees etc etc, studiogitarist), Martin Taylor (geniale jazz gitarist), Pete Friesen (gitarist Alice Cooper), hmm dat waren ze denk ik :)
Leden van dragonforce. Nog een soort van les gekregen van herman. Kortom: Hij speelt 100 noten in een maat, en dan zegt ie, he kon je t niet volgen?
ONTMOET:
Walter Trout ( aantal keren, gitaar signeren )
Chris Duarte
Julian Sas
Bonnie Rait
Eelco Gelling
Oscar Benton
David Hollestelle
Michael Katon
Dave Hole (voor programma gedaan )
De ex-vrouw van Curtis Knight
SESSIES GEDAAN MET:
Jan de Bruyn (the Crew, Double Brown, albert Collins, Johhnny Copeland
Anneke de Bruyn (the Crew, Double Brown, BlueAngels)
Pieter v.d. Boogaert (toetsenist, the Crew, DoubleBrown, ex-toetsenist van Julian Sas
Hans van Lier
Kees Meerman ( Wild Romance )
Marcel Scherpenzeel
GASTOPTEDENS :
Jan Akkerman ( 10 jarig bestaan van de band waar ik in zat, hij deed als gast mee )
Mike & the Mellotones ( 8 gastoptredens bij gedaan )
The Jukejoints ( 1 gastoptredens )
je ontmoet natuurlijk een hoop mensen als je een tijdje meedraait, is geen verdienste, zo gaan die dingen nou eenmaal.
Een van de grappigste situaties was lang geleden. Optreden met een onbekend bandje uit Ierland. Eerst werd mijn vriendin gecharterd om de bassist, die jarig was, op het podium bloemen te overhandigen. Tijdens ons optreden zag ik onze podiummixer ineens in het publiek staan. Op mijn vragende blik knikte hij naar de plek waar hij moest staan en toen ik me omdraaide zag ik dat de zanger van dat bandje zijn taak had overgenomen. Tijdens het afbreken zag ik hem in z'n eentje bij de bar zitten en maakte een praatje. Dat mixen vond ie leuk zei hij, anders hing je toch maar rond in de kleedkamer. Later nog met band en al in een gaybar beland, de enige die nog open was om 3 uur 's nachts in Arnhem. Dat was Bono dus.
Ook grappig was Brood die piano zou komen inspelen voor een opname. Afgesproken om 9 uur s'ochtends op te pikken bij een kroeg op het Stadionplein. En ja hoor, daar stond ie aan een fruitautomaat te trekken. In de auto vertelde hij datie maar niet naar bed was geweest want anders had ie dit tijdstip nooit getrokken. Na een half uurtje in de studio was ie ineens verdwenen maar kwam s'middags weer boven water. Hij dreigde in te zakken, zo zei hij, dus dat had ie even verholpen. En gewoon z'n partijen inspelen he, met een fles pastiche op de piano. Goeie gozer.
Ik heb ooit met Steve Vai op het podium gestaan tijdens zijn optreden in België in de AB, gelukkig had ik geen gitaar in mijn handen:) Blijft een vreemde ervaring...terwijl Stevie gas gaf in een solo had ik de eer zijn solo uit te beelden:)
Hmmm jah veel mensen wel live gezien dichtbij gestaan bij velen maar een ding vind ik toch super een hand van slash en een paarse tortex.. en een kort praatje gemaakt. en dat is echt zo cool zo zie je ze zijn ver weg maar niet onbereikbaar.. en het stomste is je denkt dat je sprakenloos wordt maar dat is niet zo. We hadden het over de show, dat ik het leuk vond en al vanaf mijn 13e fan was van hem en guns n' roses toen kreeg ik dus een plectrum (afgeragd het logo van VR is nog net te zien en de handtekening is ook aangetast) maar duidelijk 1 van slash en bedankte hem met een hand. :cooler:
WAAR??? WANNEER??? HOE???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70
Vertel, vertel...:D
Ik heb Michael Agelo Batio ontmoet en ik heb ook een handtekening van hem. En een vriend van mij vroeg of die een plectrum mocht hebben maar hij had er nog meer 1 dus k kreeg er geen
Willeke Alberti.
Serious, een keer in haar voorprogramma gespeeld. (Vraag niet wat dat voor een bandje was)
wat was dat voor bandje???
Mijn broer is politieagent en heeft tijden geleden Henk Westbroek op de bon geslingerd :seriousf:
sukkel moet ie maar niet hard rijden..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Je zou kunnen stellen dat ik veel van die beroemdheden heb ontmoet en mee gewerkt. Het zijn net mensen.
echt waar :nervous: :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
de zanger van de heideroosjes bij de venlo's kermis
Marco Roelofs, goede vent he?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Vorige week zondag nog biertjes gedronken met Tony MacAlpine en Billy Sheehan: :cooler:
http://i101.photobucket.com/albums/m..._luc_billy.jpg
Door mijn werk kom ik geregeld bekende muzikanten tegen. Maar de indrukwekkendste waren wel die met Steve Ray Vaughan en die met Nils Lofgren.
Dronken en te hard... En hij maakte problemen, liep wat te zeuren zoals alleen H Westbroek dat kan en noemde mn broer droplul (toch aardig ingeschat) Daar krijg je apart nog een boete voor, belediging van een ambtCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
Ik ben afgelopen zaterdag eric griffin (ex murderdolls nu van wednesday 13 gitarist) tegengekomen fototje handtekenening.
en de bassist van wendesday 13 nate manor ook foto en handtekenig.
heel Epica ben ik tegengekomen plus handtekeningen.
Heel Stream Of Passion. plus handtekeningen.
was echt te cool hoop er nog meer ooit te zien :speed:
Bassie....
tijdje terug in Eindhoven uitgenodigd voor afterparty door bassist van Eagles of Death Metal. Normaal spreek ik niet snel muzikanten aan, hoogstens om even te zeggen dat het een goede show was. Ik vind die taferelen altijd zo aandoenlijk als bandleden worden bestookt door fanboys :) Deze keer wilde ik echter weten of/wanneer ze terugkwamen naar NL. Door omstandigheden had ik namelijk de hele dag gereisd kriskras door Nederland gereisd maar was nog te laat en kon slechts een nummer nog meekrijgen. Toen die dit hoorde ging die meteen regelen dat mn maat en ik pasjes kregen, erg relaxed. Later ook nog even gepraat met de drummer, hij heeft ook Go with the flow van QOTSA ingespeeld, eveneens een heel aardige gast.
wie zijn dat :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O
misschien een domme vraag van me, ben nogal een slechte starfucker ;)
Eehhh... Billy Sheehan is onder andere de ex-bassist van David Lee Roth en Mr.Big (maar waarschijnlijk ken je die dan ook niet...) en Tony MacAlpine is gewoon een bekende gitarist onder (met name) shredders, in het rijtje Jason Becker, Marty Friedman, Vinnie Moore, Richie Kotzen, Greg Howe, Joey Tafolla, Paul Gilbert enz. enz. Ze spelen nu trouwens beide in de band van Steve Vai.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Wilska van finntroll Zeeer relaxte kerel jammer dat hij gestopt is *snik*
mike spreitzer & Dez fafara van devildriver
Leden van v-male
Erik Schut oud bassist van wicked mystic mee samen gewerkt :)
Teufel wim en patrick van tanzwut
Gitarist van silver myst
Leden van San Andreas
leden van Green lizzard
leden van Dreadlock pussy
zanger van Lucifer's Priciple
jongens van Heidevolk
Chester van Linkin Park (compleet gestoord maar verschrikkelijk aardig)
Matt en Corey van trivium (filled with bloody arogance)
Corey Taylor erg grappige gast :)
Gijs Jolink :P kwam even kijken of ik de glazen wel vol deed bij de zwarte cross
Emmpu Nightwish (ontzettende showbal maar toch een aardige dwerg)
Gitarist van Sabaton
Jongens van agression
Zanger van Vankatoen (kicken gast)
Oud-Drummer van seraphique das men stiefbroer :)
ja dat was het zo ongeveer wel ;)
Wie ik nog wil ontmoeten: Michael amott (mijn held) en de jongens van dragonforce
wie ik ooit nog wil ontmoeten is gilby clarke
kameraad van mij die heeft wat met de dochter van bert heerink,
en Bert heerink heeft met grote artiesten getourd.. zoals Metallica/Ozzy Osbourne enz.
en vroeg laatst aan mij of ik en drummer me hem mee wouden naar O. Osbourne :D zekers wel:D
zou wel erg tof zijn!
mijn droom is ooit James Hetfield of Kirk Hammett een hand te geven :p mijn "guitar hero's"
grtz
vind het ook gaaf om bijvoorbeeld.. de mannen van ac/dc te ontmoeten...
in de achterhoek: Angus Young.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
heb hem ooit keer in de Sound-House in hoogeveen gesproken.
Heb vorige maand Madonna gezien, ze stapte net uit de limo toen ik langs kwam. Telt dat ook ?
Ik heb wel eens een biertje gedronken met Steve Rothery van Marrilion
En ook wel eens met SpinviS
Ik heb wel eens gevochten met Herman Brood
Ik heb wel eens op de bar van Paradiso geslapen met Johnny Rotten
Ik heb Henk Westbroek wel eens uitgescholden
Ik heb wel eens gitaarles gevraagd aan Jan Akkerman (die zat bij mij op de sportschool)(maar hij deed het niet)
Ik ben wezen stappen in Amsterdam met the Ramones
En zij ook allemaal met mij!
oke...................Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjong999
Dude.......Citaat:
Ja, daar word je even stil van , he ?
nee niet echt ;)Citaat: