:o
:D
das wel mooi, die pedaaltjes zo aan de rechter kant, ipv in een lade...
Printable View
:o
das wel mooi, die pedaaltjes zo aan de rechter kant, ipv in een lade...
Interewsse zeker, geld helaas niet
rechts is waar je duim links zit....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
:-D :-D :-D :-D
En die vage kennis waar jij je RSB van hebt gekocht die heet "wat wij achter de ramen hebben staan in een vaas" :D
Wouter Bloemen's 2e :o :o rack!!! Beetje aso voor een backup maarja, als je er geld voor hebt.......(zou ik het er nog niet aan uitgeven)
Verkoopt ie ook losse onderdelen of alleen als geheel???
Wie verkoopt wat?? Ik volg het niet helemaal...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BramVersteeg
Voor zover ik weet heeft hij maar 1 rek en dat is deze nu. Het rek wat hij eerst had. VHT+GTR4000+line6+2290 en RSB heeft hij niet meer. De RSB heb ik namelijk nog en de rest van die spullen had hij ook al verkocht.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BramVersteeg
Ik bedoelde losse effecten, losse mesa top, enz. Van dat spul van Wouter Bloemen dan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
Oh, ok. Dat dacht ik omdat er op de site van Paul Lenders foto's staan van rack 1 en van rack 2 van WB. Vandaar de 'backup' gedachte.Citaat:
Maar ff serueis.........rack 1 weg??? Rack 2 weg???? Hij heeft zo ongeveer alle high end gear op deze zielige aardkloot wel in z'n rack gehad. Wat wil ie nu gaan kopen???? Daar ben ik wel benieuwd naar... :razz:
Zoals ik al zei, volgens mij heeft hij alleen het rek met de roadking top erin. Het andere rek is helemaal verkocht. Ik heb er namelijk nog een gedeelte van wat ook tekoop staat :oops:
Mijn rackje eindelijk online:
http://members.home.nl/anavrin88/images/rack.JPG
klein maar fijn, en zeer doeltreffend.
Van boven naar beneden:
Sennheiser EW 172, mbv een GA-1 en een AM-1 setje ingebouwd.
Blindplate
Korg DTR-1000
Blindplate met zelf geboord gat, voor patchcord
Hartke HA3500.
Dit alles zit in een Gator GR-6S Shallow dus en 6 HE hoog.
tja, ik zou daar toch echt 4he van maken. misschien wel 3he. 6he is echt overdreven en zonde van de ruimte. of wil je er nog meer bijgooien ?
3 HE kan sowieso niet, of ik moet m'n receiver er achterstevoren in zetten (zeg maar aan de achterkant). Het nadeel was dat er in ieder geval 1 kabel van achter naar voor moest, en ik wil niet in m'n rack zagen/ boren. Ik heb dus een gat in een blindplate geboord, en dat afgewerkt met een doorvoertule (rubber ringetje met een groefje erin). De kans is zeer groot dat ik nog ooit een racklight (de Chameleon) in ga bouwen, en die zou dan tussen de receiver en de Tuner komen. Verder was de 6HE maar 6 of 7 euro duurder dan de 4HE, dus dat maakte ook niet zoveel uit. Verder vind ik de extra ruimte boven de versterker wel fijn voor de ventilatie, ook al is dat niet noodzakelijk.
mannen, ik ga straks, in deze week ook meedoen... :D
er is een roland gp100 afbetaald, verwacht ik morgen met de post (anders ergens in deze week). en een equalizer heb ik al liggen, alleen daar moeten nog een in- en output in gesoldeerd worden, maar ik wacht even met het soort inputs tot ik die gp heb.
en dan nog een behuizing ergens vandaan schrapen.
ik kan niet wachten! (op mn gp-tje...) :D :D :D :D :D
leuk amon :) en waar sluit je dat op aan ? poweramp en cab ? of gewoon in de return van een andere amp (combo/stack)
voorlopig nog in de stereo return van mn fender princeton...
zodra ik geld heb is mn volgende doel kijken of ik een gitaar kan bouwen en het 2e doel als ik dan weer geld heb (of als het bouwen niets wordt) is een goede buizenbak, top/poweramp met buik
edit: en op korte termijn trouwens nog een floorboard aanschaffen...
maargoed, ik heb het binnen, vanmiddag even nieuwe inputs kopen om aan te sluiten in de equalizer, zodat die ook mee mag doen...
Binnen enkele weken ook nieuwe pics van mij. 8HE deze keer dus de hele zooi in 1 rack:
Gemini lights
Pedal Shelf (2he)
Mod Pro
G-Major
Wireless
Interface
Furman voltage regulator
:cool:
WE WACHTEN MET ZEER VEEL SPANNING YOERI!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
Nou..............we??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
Ja ik en mn ego :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
Hehehehehe, :D
En Youri hoe staat het ermee?? Nog veranderingen?? Foto's???
Nah voorlopig niet echt veranderingen, GX-700 is out (vervangen dr Teese) en de ZIM heeft plaatsgenomen op mijn pedal shelf. Heb gisteren de laatste spulletjes gekocht voor de 'verhuis' van 6HE nr 8HE maar aangezien ik volgend weekend 2 optredens heb zal de verhuis nog even moeten wachten.Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
Hey Skabouter, hoe klinkt zo'n Kitty jawk preamp? is dat een beetje heavy of eerder jaren 80 old school
vast al gevraagd hoor, maar wat is dat ding onderin?
Da's toch een dB indicator? Of heb ik dat nu mis??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
het lijkt er op :-?
Maar die zit toch ook in de Gx700? Zoniet dan iig in de G-Major
Is idd een db-meter. Dat doet skabouter gewoon voor de mooie lichtjes. :-D
ah, de combinatie KH Quattro en GX700. hek ook gehad. aangezien ik geen fatsoenlijke distortions uit de GX700 kreeg. die KH heeft echt een geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldige crunch. alleen voor die crunch issie zn geld al waard (het ding kost bijna niks).
@braindead. die KH is old school. zeer aggresief in het hot lead kanaal, dat wel. met een extra eq kun je er alles uitkrijgen wat je wil.
dat blauwe ding onderaan is inderdaad een doodsimpele Vu-meter. ik doe het alleen om de lampjes. de G-major EN GX-700 hebben het ook al. er gaat dus een hoop dansen bij iedere aanslag. best leuk gezicht :)
zeker bij ska is het leuk, bij iedere slag slaat dat ding uit, en dat ziet er gewoon stoer uit :)
Die kitty hawk kan vrij heavy. goede clean en crunch heeft hij, en 2 leads. de eerste heeft wat weinig gain vind ik maar de 2e (De hotlead) is precies goed. hij kan lekker `80`s, maar ook vrij heavy.
mijne komt binnenkort te koop, waarschijnlijk, als het je wat lijkt moet je maar ff opletten.........
Nieuwe rack dus hier ook maar weer pics:
http://riffenstein.kingsmeade.net/im...ck/Rack-SE.jpg
http://riffenstein.kingsmeade.net/im...ck%20close.jpg
Allemaal zelf gesoldeerd??? :D :D
LMAOCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
Uiteraard, ondertussen kan ik het al :-?
Je mot je kont er niet af lachen :D