Hazes neukte zijn hertje al op 15 jarige leeftijd. Zij werd later bekend onder de naam Perkamentus.
Printable View
Dat sloeg op Orpheo die weer eens openlijk werd terechtgesteld..Iets waaraan jij ook graag meedoet.
TL;DR Wie kaatst kan de bal verwachten.
Eehrm, Kijk effe naar het hele plaatje en denk daar ook eens over na.
Als iemand zich op een forum profileert alsof hij de de totale waarheid in pacht heeft, alles net even veel beter weet, enorme stellingen poneert en graag pocht met "vriendjes", een fantastisch CV, en fabelachtige vakkennis;
Ga dan geen huiliehuilie zitten doen als je daar direct, kritisch, en ja, op de man gericht op wordt aangesproken op het moment dat je daar, beargmenteerd, de plank totaal misslaat of te lame bent met een onderbouwing voor je stellingen te komen.
En als jij dat "meedoen" wil nemen vind ik dat best maar ik zou niet weten waar ik aan mee deed. Wél dat ik meerdere malen een windbuil heb aangesproken op zijn ononderbouwde stelligheden. Iets met hoge bomen.
Precies de reaktie die ik van je had verwacht.
An sich fijn. En op watvoor reactie zou je stilletjes op hopen? Ik geloof dat ik m'n mening bovenstaand best uitgebreid heb beargumenteerd. Kun je dan ook argumenteren waarom ik het mis zou hebben of trek je me voor niks dit draadje in?
Je mag me er ook best over PB-en.
Het is nog wat vroeg voor cola en chips..
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Als er argumenten gevraagd worden zakt het meestal als een plumpudding in elkaar.
Staat alleen een datum op, geen tijd.
Berg die cola en chips maar op hoor.Ik kom hier niet om ruzie te maken.Ik weet dat jij een hekel hebt aan Orpheo.Vandaar mijn sarcastische opmerking.Orpheo klaagde over hoe hij hier werd aangepakt,terwijl jij nog niet eens langs was geweest.
Orpheo is cool. Maar ook een soort gitaar louis van gaal. Hij moet af en toe wat tegengas krijgen.
Dat lukt hier prima. Hij is er nog steeds dus iets zegt me dat ie het wel hebben kan.
Dank je, Hans, dat je nog even terug gaat naar de aanleiding.
Ook dank aan Little Jay, eerste plaatje was goed. Ik wist niet hoe een 4-standen er fysiek uit zag. Gewoon als een oude 3-standenschakelaar, maar dan met 4 standen en 2 extra aansluitlipjes.
Mooie gitaren Mark, veel speelplezier ermee!
O ja, dit draadje..
Dan heb je het echt verkeerd begrepen. In any draadje waar ik hearsay, halve waarheden, slecht huiswerk, opschepperij en "in het land der blinden" dingen tegenkom zal ik daar wat van zeggen. En als een forumlid daar een hobby van maakt.... ja, dan zeg ik wat vaker wat...