Omdat ik jarig ben: 5 % korting v.a. 100 euries:
WMY20C2AM86EFTS
Printable View
Omdat ik jarig ben: 5 % korting v.a. 100 euries:
WMY20C2AM86EFTS
Gefeliciteerd!
Thnx...!:)
John, bedankt en gefeliciteerd.
Ik heb er zojuist een OCD2 met AC15 meegekocht. Zocht al een tijdje een andere backup amp voor in de oefenruimte, eentje die daar kan blijven althans en ze hadden er nu eentje zonder doos dus met wat korting.
Ik ben ook jarig, maar niets van Bax ontvangen...... sad
Je weet hoe ik daar over denk.... 😜
Mocht je concrete plannen hebben om iets te kopen:
Kortingscode OS1620 (alleen op 30 juni, mocht je nog 2 dagen kunnen wachten!)
Actievoorwaarden
*De korting is niet geldig op de Bax Music cadeaubonnen.
*Deze korting kun je niet combineren met een andere actie.
*De korting is niet geldig op vervolgaankopen buiten de actieperiode.
*De 10% korting is geldig op één product naar keuze.
*De code is geldig op 30 juni 2020.
5% korting tm 15 september.
MGM2017XWTRL6L
Eenmalig geldig neem ik aan
We hebben goed nieuws en nog beter nieuws: de temperaturen lopen hoog op dit weekend, en onze kortingen ook! Tijdelijk 7,5% korting bij besteding vanaf €200,-.
Gebruik kortingscode KA820N in je winkelmandje en profiteer. Dat wordt met je voetjes in het water extra voordelig nieuwe gear scoren.
Huh :???: Jij kocht toch niks bij Bax?
Keymusic (alleen België?) geeft t/m 1 september korting bovenop de outlet.
Citaat:
Profiteer van tot wel 20% extra korting op de reeds verlaagde prijzen in onze Outlet*. Gebruik hiervoor kortingscode SOLDEN20 en sla je slag!**
*Outletartikelen zijn laatste stuks, uitgepakte showroommodellen met volledige garantie, geheel nagekeken door onze service afdeling.
** Voorwaarden korting
• Indien de code niet werkt op een bepaald product wil dit zeggen dat dit merk niet deelneemt aan de actie.
• Actie geldig voor bestellingen die gedaan zijn op 06/08/2020 tot en met 01/09/2020
• De outlet code werkt vanaf het verkrijgen van deze mail.
•Actie geldig zolang de voorraad strekt, KEYMUSIC behoudt het recht bestellingen te annuleren wanneer de stock uitgeput is.
•Uw bevestigingsmail is in geval van outlet-producten geen definitieve aanname van de verkoop.
De track-n-trace code wel.
• Actie is niet cumuleerbaar met deze en andere acties.
• Vragen over de actie? Mail naar helpdesk.be@keymusic.com.
• Werkt de kortingscode op geen enkel product? Mail naar helpdesk.be@keymusic.com.
• Geen directe reactie? Geen probleem. Uw mail valt tijdens de actieperiode en zal aanzien worden als mogelijk korting toepasbaar.
Keymusic Nederland / België doet alleen dit weekend 7%
Code: KM72020
Nog een baxje dan: MGM20IB5EBHKA9 of MGM201B5EBHKA9.
Bax komend weekend 7,5 % op het hele assortiment:
KA09020
Heeft iemand nog een code die hij zelf niet gebruikt? Gitaartje op het oog. Pm zeer welkom. Thx
=> Niet langer nodig.
Kan ik ze eigenlijk gewoon bellen of mailen voor een code of korting van 10 procent?
10%, geldig t/m 9 januari
Aktievoorwaarden:
https://www.bax-shop.nl/actievoorwaa...58340231f415e2
LYT20BAFYDF
Gr. Coos
EDIT: hij is inmiddels door iemand verzilverd, begrijp ik! :ok:
Ik ben te laat, jammer. Indien iemand anders nog 10 procent heeft/kan delen dan apprecieer ik het!
Alsjeblieft, 10%! LYT20HN7EES
Dankjewel (ook voor de pm's!).
Soms nog iemand een kortingscode?
Graag gedaan;)
Toevallig iemand nog een Bax code?
Op 6 februari 2021 wordt Bax Music 18 jaar! We mogen nu stemmen, trouwen en zelfstandig autorijden. En om dat te vieren, geven we van vrijdag 5 t/m 8 februari 7,5% korting bij besteding vanaf €100! Gebruik kortingscode KA221N in je winkelwagen om de korting toe te passen.
Nog even bij Bax:
https://www.bax-shop.nl/images/NL-BE...%20813x198.jpg
Weer batterijen gekocht, Erik?
Ik had ze elders besteld, maar daar is wat oponthoud ontstaan.
https://static.bax-shop.nl/image/ban...opbanner15.jpg
Helaas geen batterijen.
Mocht iemand nog een 7.5 of 10% code voor bax hebben liggen, ik houd me aanbevolen.
Volgens mij zien zij tegenwoordig meer brood in dit soort kortingen:
https://static.bax-shop.nl/image/ban...opbanner16.jpg
Ja... Ik wil een versterker kopen maar ben een week te laat zie ik
Als ik er eentje krijg post ik 'm trouw als niet en nooit klant van Bax. Wat zoek je dan?