Mensen, op dit moment wordt er geïnventariseerd naar degenen die bereid zijn om af te reizen naar het diepe zuiden voor de strat meeting. Lokatie is dus Stein.
@Roel, 17 strats maar? :P
Printable View
Mensen, op dit moment wordt er geïnventariseerd naar degenen die bereid zijn om af te reizen naar het diepe zuiden voor de strat meeting. Lokatie is dus Stein.
@Roel, 17 strats maar? :P
Ok duidelijk, gewoon een gezellige meet and greet dus. Godzijdank, dat scheelt alweer met plannen :seriousf: Ik zal komende week even langs gaan bij de zaal en kijken welke dagen uit komt. Ik gok dat het eerder januari gaat worden trouwens dan december, want er vallen al flink wat weekends af deze maand met de feestdagen vermoed ik.
Count me in. 1 Strat. 1 Fender The Twin. Loadbox en wat pedalo's.
Ik niet het is een eind, ik wil al dat strat geweld wel eens horen. Neem mijn lh MiM strat mee.
Hebben jullie al een datum? Ik wil best wel een weekend naar Limburg komen maar dan wel icm een weekend naar de schoonouders (Landgraaf). Ik moet dit echt wel plannen.
misschien moet je santaX z'n laatste post nog eens goed doorlezen?
;)
Grtz.
Ijselrobo 07
P.S. nog even een vraagje; hoort een Blade Dayton ook onder de catogorie strat's?
Hij klinkt wel hetzelfde als een normale strat, en het is voor mij geen extra moeite om m' mee te nemen (ik woon toch in Stein)
Kijken wat de datum wordt, misschien dat ik dan iemand meeneem, met wel strats, als het mag natuurlijk.
Als de strat meeting doorgaat in Stein wil ik best met mijn strat langskomen...Het is voor mij "naast de deur".
Ben benieuwd naar de datum.
ChrisPie
Hoe meer zielen hoe meer vreugde denk ik!
Tja, wat betreft niet in december kunnen, ik ben zo bang dat als we zeggen december dat er dan nog veel meer mensen niet kunnen. Kijk maar eens naar de weekenden die gaan komen. Komend weekend nog en dan is het kerst en dan oud/nieuw :(:makeup:
Ik denk dat je eerder aan eind januari begin februari moet denken ( pas wel op, er is geloof ik 9 februari ook een offset meeting)
Ok is zaterdag 5 februari een geschikte dag dan voor iedereen?
ik kom uit maastricht, ga kijken of ik ook een paar leuke strats mee kan nemen
Tot hoe laat gaat de meeting duren, mss dat ik het dan ook nog haal ?
Zal ik eerst even met Fer overleggen welke datums hij kan en geen biljartwedstrijden heeft? :P
Precies, ik speel nogal slecht en die biljartballen komen harder aan dan lege bierflesjes of tomaten :strat:
Ok, ik denk niet dat het handig is om deze meeting op dezelfde dag te houden als een andere eerder aangekondige meeting. Ik verwacht woensdag of donderdag even naar de zaalhouder te gaan. Dan zal ik even doorspreken welke data de zaal vrij is en dan kunnen we hier wel met zijn allen kijken wat de beste datum is daaruit.
Enige vertraging van mijn kant. Ik ben het niet vergeten, maar ben er nog niet aan toegekomen om langs te gaan. Dit weekend, begin volgende week ;)
Alles komt goed!
Even bumpen hoor!
SantaX, ben je ondertussen al achter het zaaltje aan gegaan zodat we eens data kunnen gaan prikken?
Heej, goede bump. Ik ben even langsgeweest, maar toen was hij er niet. Kortom, maandag even terug.
check! Goede zaak, dan horen we het nog wel!
even dit onderwerp uit de 3e pagina halen...
SantaX, is er al nieuws?
Potverdorie, het zit niet mee. Hij had de agenda niet, maar ik verwacht vandaag mail, zo niet, ga ik morgen oud en nieuw vieren daar. Dat zal hem leren :seriousf: Ik heb in elk geval gevraagt om me de lijst met data te mailen van 2de helft januari en februari. Sorry dat het niet zo snel loopt als ik hoopte :makeup:
SantaX, heb je al datums van 't kempke gekregen??
Hey, ik ben ook benieuwd..Was gisteren weer even op m'n strat aan het spelen en die is zo lekker...! Ben benieuwd naar die van jullie en hoe die van mij zich verhoudt..
mijn agenda is snel vol aan het druppelen :makeup:
Is er al nieuws?
SantaX lijkt niet te reageren, heb hem ong. een week geleden ook een profielboodschap gestuurd..
maar ik ga vanavond zelf even het kempke een mail sturen en vragen om de datums (zit nu op school, en kan niet op m'n eigen hotmail adres komen omdat die site hier geblokt is :()
Schiet idd. niet op hier...
Sorry voor mijn afwezigheid.
Ik heb zelf ook niets meer vernomen van het Kempke. Ben er niet meer langs geweest, maar hij reageerde nog niet op mijn mails. Momenteel heb ik weer wat meer last van mijn paniekstoornis. Het is wellicht beter als iemand anders de kar trekt. Want ik merk dat ik er wel achteraan kan gaan, maar dat het erg lastig voor me is als dat een langere ruk gaat worden.
Misschien dat Ijselrobo nog even kan navragen wat de mogelijke data waren? Die woonde toch in hetzelfde dorp/stad/whatever?
Anders op zoek naar een andere lokatie?