mooi resultaat MAC:cheerup::cheerup::cheerup:
Printable View
mooi resultaat MAC:cheerup::cheerup::cheerup:
ziet er echt mooi uit!
En dat splijten ziet er eerlijk gezegd best koel uit! Echt het gevoel een "working man's guitar" te zijn!
He als ik die plank zo zie dan ben ik blij dat het fikkie niet goed gelukt is. Ben totaal geen fan van de "worn look" want persoonlijk vind ik het de grootste onzin die er is om je nieuwe plank er oud uit te laten zien.. maar deze vind ik toch erg geslaagd.
.
De brandplekken vind ik lekker subtiel, niet zo gemaakt als op de eerdere foto's zonder lak. De gespleten top geeft echt een extra dimensie aan de hele gitaar, je gelooft nu echt bijna dat je 'm uit een oude schuur van onder een hooiberg hebt 'gered' :D
Ik ben benieuwd naar het afgemonteerde plaatje :)
Oef is dat ff zonde :eek:
Nu er nog een aantal kippen op laten schijten en dan is het volledig af :soinnocent:.
Ik vind 'em juist veel mooier.
Ziet er erg goed uit, waarschijnlijk DE mooiste LP studio die er bestaat.
damn die is mooi geworden! ik houd juist van zo'n oude look :)
ben benieuwd hoe die eruit zal zien met alle hardware erop!
oja en mocht je hem weg willen doen pm me ff:)
FF off topic: hoe zie je het verschil tussen een standard en een studio (behalve aan de truss rod cover dan)?
Thanks allemaal,
Kippestront zit niet in de planning. Verkoop zit er ook niet in al vind ik het een enorm compliment voor mijn " amateuristisch huisvlijt".
Hendriks mag zelf beslissen of hij hem mooi vind of niet, redbuel ook. Daar doe ik het ook niet voor. Ik ben als forumlid ook maar gewoon enthausiast over waar ik mee bezig ben en trots op het resultaat als het lukt. Zo lees ik ook graag de topics van jullie als er iemand weer een gitaar upgrade of modificeert. Duidelijk zitten er hier een paar tussen die dit zonde vinden. Het is mijn spul dus doe ik ermee wat ik wil.
Nothing but luv 4U all;)
En gelijk heb je Mac.
Wat er ook gezegd wordt, deze Les Paul heeft in ieder geval Cohones.
Muy grande. ;)
St.Blues is weg ik zal mijn handtekening aanpassen , ik vond hem toch teveel op een Les paul lijken ;)
Hahaha hilarisch man ;)
Ik moet al m'n spaargeld bij elkaar halen om 1 gibson te kunnen kopen en jij fikt ze gewoon haha
Groeten
Jonathan
totaal correct geert:P ik heb er nu 1... sinds kort.. maar wil er echt nog heel wat bij:P
buiten dat, mac wanneer komen er meer fotos? wanneer ga je verder?
Ik ga binnekort een gibson flying V kopen ;)
kopu kopu kopu!
Gibson hebbu hebbu!
:D
Waar zijn de fotos van de afgemonteerde gitaar?
Ik heb nu en volgende week geen tijd om er aan te werken. Het is druk op de zaak en werk nu ook in het weekend.
Lijkt me wel leuk om eens een V te zien met een mooie hout-job; dus lever die maar meteen in bij de Mac als je 'm dadelijk hebt. :D
In de Vik steken?:cheerup::cheerup:
Echt een prachtig ding, ookal ben ik niet zo fan van worn brown... Toch zou ik deze zo mee willen nemen :lp:
Technische update:
besteld setje di marzio air Norton zebra's. Bij back&forth Rijswijk voor €120,-
Ik heb deze bij orpheo gehoord en denk dat ik dit karakter in deze gitaar wil hebben.
Ik ga ze combineren met 250 k Ohm pots ipv de 500 en de treble pot van een condensator voorzien van een wat lagere waarde. Ik hoop dat het geheel lekker romig van toon wordt.
Ik houd jullie op de hoogte:)
Aah Zebra's.. zoals ik al schreef toppie..;)
Ben benieuwd naar het eindresultaat.. tegen die tijd naast (natuurlijk) de foto's wellicht een paar geluid sample’s..??