Dat dacht ik wel haha. Eens kijken hoe het word en wat ill cheffo zegt maar zal wel goed komen Martijn!
Printable View
Dat dacht ik wel haha. Eens kijken hoe het word en wat ill cheffo zegt maar zal wel goed komen Martijn!
Yessss!!!!! Die komt in mijn knutselhok! :cheerup:
ben ik er dadelijk zeker voor iedereen eentje in elkaar aan het fabriceren. Je hebt ook van die online programmas waar je eigen kalender kunt samen stellen die ze dan thuis sturen. Is dat niet iets Barno?
HOERA, met de mooiste Guttlin in mijn verjaarsmaand. Ik ga de kalender zeker gebruiken.
Gewoon een PDF-je op je site is toch prima.
De Thin King 007 komt natuurlijk wel in de 7e maand he? Juli is ook mijn geboortemaand :p
En de awkward op febrauri als we toch bezig zijn met verzoekjes haha.
hier Twang King prototype II. Deze ben ik momenteel aan het bouwen met een mooi stuk olijfessen. Mss komt er een two tone seethrough burst op (al weet ik nog niet of een Guttlin Sunburst verdraagt). of wel volledig blank met zwarte bindings.
De layout is uiteraard wink naar een tele deluxe (geloof ik toch). De humbucker voorin ben ik nog niet zeker van, maar de slagplaat wel, electronica voor de eerste keer frontloaded.
Heeft een mensuur 25,5". Is eigenlijk de remake van de allereerste gutt die ik ooit bouwde.
http://i158.photobucket.com/albums/t...NGOFFICIAL.jpg
Drukke tijden voor de Guttlin-boeg ! Daar kunnen we alleen maar blij om zijn :)
zeer netje barno word een mooie remake van het eerste model.
Ik stem voor een guttelin met emg's, locking tuners, 24 superjumbo frets en een kahler tremelo!
:blast::seriousf:
Maak er een 7 snaar met HB HB SC HB pups en zwarte floyd rose van. Krijgt Barno van mij de floyd rose en de pups. Al is het maar om te bewijzen dat guttlin zelf in een metal jasje nog mooi kan zijn.
En zonder punten want er zijn vast ook van die zware metalen ventjes die diep, diep inside eigenlijk ook van vintage vormen houden.
allez kom 't is goed: had nochtans mezelf beloofd deze nooit te posten, heb dit een tijdje geleden es getekend... metttallll :)
voor de lol: never to be built, laten we daar duidelijk in zijn :)
http://i158.photobucket.com/albums/t...ttlinMetal.jpg
Die laatste vind ik echt afschuwelijk. Een gewone guttlin met high output HB's en een kahler/FR dat zou mooi zijn. Veel te puntig die laatste
Wederom een erg mooi project :ok:
In de metal-richting zie ik er weinig heil in; maar ja, da's ook mijn richting niet.
Het zou mij onderhand wel benieuwen hoe een burst op een Guttlin uitpakt.
Eerlijksheidshalve is de Tux nog steeds mn fav, gevolgd door de Thin King.
Kan je me n PM sturen wat die modellen ongeveer moeten kosten? Zou een leuke aanvulling zijn op mn verzameling (en een gelegenheid om de leraar te stangen, vind ze óérlelijk ;) )
NB breng die kalender es online, ik begin die Pirelli kalender een beetje zat te worden! (geen homo, slechts minder hitsig)
IK zou als er ooit een metal gut zou komen het standaar thin king model gebruiken maar dan eventueel zonder F gat. Ik weet zeker dat het model zelfs in flat black met wizzard neck, 7 snaar met floys en hab SC HB configuratie er nog goed uitziet.
Hoewel ik zelf ook absoluut helemaal niets heb met metalplanken.
Kalender hangt Barno!:cheerup:
Ik heb hem inmiddels gedownload. Binnenkort afdrukken en ophangen. Thanks, Barno! :ok:
cheers guys,
ik vind het een eer om in jullie heiligdommen te hangen
ik gebruik dit topic om wat varia Guttlin stuff te posten, zoals deze foto die ik net op het net vond, Guttlin Supreme Tux in actie
http://i158.photobucket.com/albums/t...etuxaction.jpg
Aan de vorm van de body te zien heb ik weer een nieuw prototype gespot ;)
http://z.about.com/d/preschoolers/1/...kes-guitar.jpg
Just kidding, erg mooie gitaren die je maakt.
waar heb je die toyguitar gevonden?
:seriousf:
mooie kleurstelling en zelfs een trem!
coole vorm
short scale
en drie snaren met tremelo.
gave bas man maken ze die ook lefty?
goed.
ik wilde even opmerken dat ik die telecasterbrug niet zo geweldig vind staan op dit model (twang king, ga even terug naar pagina 17...)
dat vierkantige breekt de bodycontour op een of andere manier.
hoe ziet het er uit als je bigsby of wraparound intekent barno?
Ik geloof dat deze gitaar de Guttlin variant op de tele is dus dat de brug er zeker op hoort.
Wat heerlijk dit ontopic gedoe;)
ik geloof dat ik het guttlin-model met telecaster brug e.d gewoon net zo geslaagd vind als het normale model! :crazyhappy:
Je gaat het vast nog eens verder schoppen met je Guttlins barno!
Ik denk ook dat guttlin nog wel wat groter gaat worden.
Mischien dat barno ooit maar op de tip van marcel in moet gaan en de bodys moet laten fabriceren bij cocobolo;)