Buiten het feit dat dat inderdaad een oplossing zou kunnen zijn sta je dan wel lang te wachten om naar binnen te kunnen. Het kan nu al uren duren voor je een groot concert binnen komt...
Printable View
Ik heb een ticket en ga naar de show in Ahoy! Vetterdevet!
Leuk idee, maar wat er gezegd werd over de wachttijden bij het concert zelf klopt. En het grote probleem nu was dat je maar 2 kaartjes p.p. kon kopen waardoor velen er niet tussen kwamen. Met de bovenstaande oplossing kun je maar 1 kaartje p.p. kopen en kom je er al helemáál nooit tussen....Citaat:
Niet kunt ondervangen? Gewoon een identiteitscontrole bij aanvang van het concert, is de naam van het ticket niet dezelfde als de drager ervan, vette pech, dan kom je er niet in
Ik vrees dat we moeten leven met zwarthandel, want meer kaartjes op 1 naam kopen voor vrienden/familie moet wat mij betreft ook gewoon kunnen.
tant pis... Als ik naar de autokeuring moet om m'n trekhaak te laten keuren sta ik ook uren in de rij.
En ander "voorstel" is een wet maken die woekeren verbied. Doorverkopen mag, maar alleen maar aan de reële waarde van het ticket (+reservatiekosten)
ik vind het ook een lastige, aan de ene kant wil je het zwarthandelaren zo moeilijk mogelijk maken, aan de andere kant maak je het daarmee voor jezelf ook veel moeilijker.
hmm dat ljikt em een vrij communistisch principe. Weet je, ik ben ook ziek van die figuren die tickets kopen met als enkele reden ze weer door te verkopen maar aan de andere kant, als mensen bereid zijn dat te betalen doen "we" het ook een beetje zelf. Als niemand meer dan € 100 zou betalen zou je de woekerhandel zo uitgeroeid hebben, ik denk dat dat de enige manier is. Je kan zoveel bij wet verbieden maar inde meeste kroegen wordt ook gewoon weer gerookt.
Ik denk niet dat een expliciet verbod nut gaat hebben(zoals gerrekat al aanhaalde) en controle aan de ingang lijkt me praktisch ook moeilijk haalbaar. Het is en blijft een gevolg van vraag en aanbod.
Laatst hoorde ik een verhaal van mensen die boos waren omdat ze kaarten voor een concert hadden aangekocht aan de normale prijs, terwijl de kaarten een paar weken later voor bijna de helft van de prijs verkrijgbaar waren wegens weinig succesvolle verkoop. Lijkt me ook alles behalve eerlijk.
Je kunt nu al op een site tickets bestelle voor ACDC in Goffert Nijmegen.
Ze zullen wel komen dan blijkbaar.
Er is dus nog hoop...
heeft iemand toevallig al het kaartje thuis wat bij ticketmaster bestelt is ? :???:
Neen, ik nog niet althans.
nope,ook nog geen kaartjes ontvangen.:???:
Is het niet iets dat je die pas twee weken voor het concert binnen krijgt of zoiets? Ik heb er echter niks over kunnen lezen in de voorwaarden.
er staat in de bevestigingmail,dat als je binnen 3 weken nog geen kaartjes hebt ontvangen dat je dan ff contact op moet nemen met ticketservice.
Houdt u rekening met voldoende tijd voor de bezorging per post. Als u bestelt vanuit het buitenland, wordt u verzocht rekening te houden met een verzendtermijn van minimaal 14 dagen. Bij bestellingen binnen Nederland moet u rekening houden met minimaal 7 dagen. Als uw tickets drie weken na uw bestelling nog niet zijn gearriveerd, neem dan <a href="http://www.ticketmaster.nl/html/contactUs.htmI?l=NL">contact </a> met ons op.<br><br>
Als je drie dagen voor het concert nog geen kaartjes hebt dan moet je ook zo snel mogelijk effe bellen.
Ticket2 heeft tickets beschikbaar voor ACDC concerten. Op de AC/DC Ticket pagina in onze webshop vindt u een uitgebreide selectie ACDC concertkaarten, waar u uw favoriete ACDC tickets 24 uur per dag 7 dagen per week eenvoudig kunt selecteren en over onze beveiligde/gecertificeerde SSL verbinding met creditcard, ideal of een eenmalige machtiging kunt afrekenen. Na ontvangst van betaling zal Ticket2 uw order verwerken en uw AC/DC kaartjes ongeveer 2 weken voor aanvang van het concert aangetekend naar u verzenden. U ontvangt na uw bestelling direct een bevestiging via email met een overzicht van uw bestelling. LET OP: wij attenderen u erop dat de prijzen van ACDC concert tickets bij Ticket2 gebaseerd zijn op vraag en aanbod en HOGER zijn dan de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje. Naast AC/DC concert kaarten kunt u bij Ticket2.nl terecht voor al u andere toegangsbewijzen. Ticket2.nl heeft verreweg de grootste en meest diverse selectie Concertkaarten, Voetbal tickets, Sport tickets en Dance tickets online, om uit te kiezen. ACDC Tickets Goffertpark│ Zomer 2009
Beschikbare opties:PrijsAantalhttp://www.ticket2.nl/images/pixel_trans.gifStaanplaatsen €159
Dit is em dus: de hufter die met 250 man heeft lopen inloggen om dikke winst te maken op de tickets.
Is het niet een idee om eens langs zo'n randdebiel te gaan en hem helemaal lens te trappen?
Er zijn meerdere van dat soort sites hoor, niet alleen deze. Zie je veel, die kopen er een hoop op, daarna kun je voordat de verkoop begint daar al kaarten aanschaffen. Weliswaar duurder. Dus niet iemand die wanneer de verkoop begint met 250 man inlogt. Je kunt ze daarvoor al kopen. Ik weet niet hoe die constuctie in elkaar zit, maar leuk is het niet.
je kunt idd kiezen digitaal of per post. ik heb ze ook nog niet ontvangen (per post)
nog steeds geen kaartjes hier......:confused: bel binnenkort maar eens op.
normaal heb je ze al binnen 3/5 dagen
Ik heb Metallica al binnen, een week later besteld, en AC/DC nog niet. Dus gebeld. AC/DC zou eind deze week, begin volgende week verzonden worden.
Dus we hoeven nog niet te gaan zitten zweten. ;)
vandaag de kaartjes ontvangen!:blast:
Ben meteen in de brievenbus gaan kijken en ik heb ze ook! :jam:
hier hebben we ze ook thuis :cheerup:
Ik kreeg gisteren een e-mail dat ze hier in belgië nog een tijdje wegblijven vanwege een onderzoek naar sommige zwarthandelaren :(.
ik heb ze ook ontvangen zojuist!
setlist ?
01. Rock 'N Roll Train
02. Hell Ain't A Bad Place To Be
03. Back In Black
04. Big Jack
05. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
06. Thunderstruck
07. Black Ice
08. The Jack
09. Hells Bells
10. War Machine
11. Anything Goes
12. You Shook Me All Night Long
13. TNT
14. Whole Lotta Rosie
15. Let There Be Rock
Encore:
16. Highway To Hell
17. For Those About To Rock
niet erg avontuurlijk, maar ja dat si ook moeilijk met zoveel klassiekers.Ik had graag wat nummers van "flick Of The Switch" en "Fly On The Wall" of eventueel "Who Made Who" gehoord, al is het alleen maar omdat die zelden live gespeeld worden.
Show DateCityVenue
5/13/09Leipzig, DEZentralstadium
5/15/09Munich, DEOlympic Stadium
5/17/09Gelsenkirchen, DEVeltins Arena
5/19/09Cologne, DEStadion
5/22/09Hockenheimring, DEFormula 1 Racing Track
5/24/09Vienna, ATErnst-Happel Stadium
6/12/09Paris, FRStadt de France
6/15/09Oslo, NOValle Hovin
6/17/09Helsinki, FIOlympic Stadium
6/19/09Copenhagen, DKParken
6/21/09Gothenberg, SEUllevi Stadium
6/23/09Amsterdam, NLAmsterdam Arena
6/26/09London, UKWembley Stadium
6/28/09Dublin, IEPunchestown Racetrack
6/30/09Glasgow, UKHampden Park
Dan ga ik maar naar de Arena. Wil ze toch zien, alles beter dan Ahoy ook al is de Arena ook niet bepaald een goeie keuze. Weet iemand wanneer de voorverkoop start?
kreeg het net te horen dat ze 23 juni in de arena staan. hopelijk weet ik deze keer wel kaartjes te krijgen.
kaartjes gaan vrijdag in de verkoop via livenation.nl. de beste plaatsen zijn lekker 10 euro duurder dan ahoy :D
Volgens Rob Trommelen (MOJO) maximaal 8 kaarten per persoon.
Er komt absoluut geen 2e concert in de arena vanwege het strakke tourschema (of: "we spelen maximaal 1 x met k*tgeluid")
Enne....Ze hebben een rechtzaak aangespannen tegen de kaartjesmaffia.
(Was afgelopen maandag of dinsdag bij Piel Beelen op de radio)
Mochten er toch nog mensen zijn die geen kaarten kunnen bemachtigen:
Schrale troost misschien maar ik "spam" het toch even:
http://www.debosuil.nl/activiteit.php?act=400
Oh nee he, het is weer zo ver..
"Het spijt ons,
Het is momenteel erg druk. Vernieuw deze pagina niet.
Sluit uw browser, start opnieuw op en probeer het binnekort nog een keer."
Ik zie de bui alweer hangen..
Er is verdomme alweer geen doorkomen aan op die k*tsite van livenation...
En via de telefoon is het ook al hopeloos kan de kaarten wederom op mijn buik schrijven waardeloze zooi! :angry:
echt wat de hell, gister aangemeld voor livenation, maar kan me nu niet meer inloggen, verder doet die hele site het niet echt en de telefoon is helemaal kut
godvergodver