Dan loop ik behoorlijk achter geloof ik..
Wel een geweldige zanger vind ik. Misschien wel mijn favoriet!
Printable View
Dan loop ik behoorlijk achter geloof ik..
Wel een geweldige zanger vind ik. Misschien wel mijn favoriet!
Chris Cornell is inderdaad cool, alleen jammer dat die organisatie de goede bands (ook wel logisch natuurlijk) zo opzichtig verdeelt.
Net genoeg goede bands om een vrijdag te gaan maar het houdt niet over...
Alter Bridge en Incubus..Metallica heb ik vaak gezien.
Ik had liever ook Cornell op vrijdag en Foo Fighters, Rage against the machine en QOTSA.
ja een beetje alle goeie bands op vrijdag doen en de rest van het weekend niks meer zeker.... pinkpop is een meerdaags festival en IMO doen ze er meer dan goed aan om de bands over de dagen te verdelen, anders zou er niemand komen de rest van de dagen. stelletje eendagswankers hier.
en het is altijd nog zo wat jij goed vindt hoeft iemand anders weer niet goed te vinden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door new deep
Ja maar zondag in in mijn optiek ook wel DE dag van pinkpop 2008... er zit gewoon geen slechte band bij, dus prijs vind ik wel ok:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
ja maar als nog teringduur. vrijdag is qua programering ook niet mis en zaterdag komt vast ook nog wel wat cools bij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Ik vind het festival opzich ook erg duur hoor! Als ik mij bdenk dat ik elk jaar naar de zwarte cross ga voor ongeveer 15euro... dan is pinkpop natuurlijk aso duur... maar ja... dit jaar is het zo vet.. kan ik niet voorbij laten gaan:)Citaat:
op zich is pinkpop niet eens aso-duur als je kijkt naar de line-up en de faciliteiten er omheen. ik vind alleen de prijs van een dagkaart (te) hoog.
ja koop maar eens een kaartje voor 1 grote band dan ben je ook wel 50 euro kwijt, nu zie je er meer.
Ach joh ga niet zeuren om centjes, het wordt toch gewoon vet :rockon:
dat sowieso.
Hoej! Heb mijn kaartje gekregen.. Het is toch geen probleem als Nederlander dat je een Duits kaartje hebt he?
waarom zou dat een problemo zijn?
Geen idee, vroeg het me gewoon af..
Gewoon Duits praten bij de ingangscontrole :P
"Pinkpop supertoll" - "Oke doorlopen"Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qroy
Ik ga dit jaar voor het eerst, de laatste dag, speciaal voor rage against the machine :rockon:
Maar er staan die dag natuurlijk meer goede acts 8-)
Ik ga (ging) ook in de eerste instantie voor Rage, maar nu ik die lineup ga ik voor heel veel bands. O.a. QUOTSA en ABCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.J
Is het eigenlijk ook bekend wanneer de laatste namen bekend gemaakt gaan worden? Of word dat gewoon heel goed de site in de gaten houden en dat ze dan een voor een bekend gemaakt worden oid..
nee niet bekend, denk dat dat de komende tijd een keer komt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
Alanis Morissette heeft op haar website bevestigd dat ze op 1 juni gaat optreden op pinkpop! dat wijf kan retegoed zingen IMO
Woei, Stereophonics, Voicst, en Jonathan Davis bevestigt. 3 te gaan!
Please laat bij die laatste 3 The offspring zitten.
Inderdaad! En laat ze dan op zondag komen! :)Citaat:
hope dat franz ferdinand er nog bij komt, lijkt me lache.
wel leuk maar niet persé nodig, heb ik toch al gezien.
ik krijg zomaar een uitnodiging om mee te gaan, zondag! :hippie:
prima, meteen doen zou ik zeggen! RATM ftw!
ik denk dat ik het wel ga doen ja, gratis kaartje/vervoer en het is nog een lekker ding ook :DCitaat:
prima deal ouwe!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Jaa een dikke plus 1!!!Citaat:
Maar toch ben ik bang van niet..ze zitten nou al veel te lang in de studio (een nieuw album is dan na 5 jaar ook wel een keer gewenst). En ze hebben bijna geen gigs staan op het moment. Maar goed, ik hoorde ook alweer over geruchten dat ze wel zouden komen misschien oid. Ik hoop het! :)
En ik had ook stiekem mijn hoop op Pennywise gezet, voornamenlijk op Pennywise. Hoewel ik bang ben dat dat tegen gaat vallen. Denk ook dat het niet echt een Pinkpop band is, maar ik wil ze echt nog een keertje zien.
Woei, ik ga ook.. voor de 2de keer!
Metallica wordt echt vet 8-)
Ik heb er zin in! :hippie:
Al helemaal nu Alanis is bevestigd! :cooler:
Echt veeeel goeie bands.
Dit wordt mijn eerste Pinkpopje =)
Als ik voor 1 band zou gaan zouden het de Foo Fighters zijn. Heb ze 1 keer live gezien, zekers voor herhaling vatbaar. Wat een geweldige-heerlijke live show en muziek !! Dave Grohl, wat een heerlijke schreeuw heb die gast ook. Hun hele 'vibe' ook rond hun nummers / videos vind ik echt vet!!(mooi ff aan het kijken op youtube heheh) MAARR Gut pinkpop word echt skoftig mooi dit jaar. Ferry nais programma.. maar komen dus nog 3 namen bij :o:o. Ik zou dan de John Butler Trio wel willen zien. Komen ook al op werchter dus dan ook maar ff hiero in nederland :P
Vooravond van PinkPop : Roger Waters!! Ben ik zeker bij :satisfie:
Roger Waters? toch niet in L'graaf of wel?
Jawel, maar dat is wel de avond voor Pinkpop CLASSIC, op 11 mei.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
wat is nu de complete line up dan?
Even kijkje nemen op www.PinkPop.nl ..daar staat op 3 acts na de hele line-up..en ik geloof dat het streven was deze week de rest nog bekend te maken.