Satan bekijkt dit topic ook.......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ndw
http://i46.photobucket.com/albums/f1...elda/satan.jpg
Printable View
Satan bekijkt dit topic ook.......Citaat:
http://i46.photobucket.com/albums/f1...elda/satan.jpg
Oké, maak dan je borst(en) maar nat! Eens in de maand vliegt er weer eens een religieus topic voorbij. :DCitaat:
Duik zo af en toe eens in Off-topic, en verbaas je over welke onderwerpen hier gesproken wordt. :)
Omdat dat soort posts me de nekharen recht overeind doen staan. Als je boeddhisme/taoisme als occult en gevaarlijk aanduid heb je wat mij betrefd nog een hoop aan horzizonverbreding te leren. Hopelijk kom je erover een poosje wel achter dat je je niet blind hoeft te staren op wat ze op het EO forum wijs maken...Citaat:
En, mocht je hier verder willen gaan posten op dit forum, wen er dan ook maar vast aan dat hier over álles gediscussieerd wordt, en dat dat niet alleen in offtopic gebeurt.:)
Edit-Wat KW zegt dus
Wijze woorden zeg ik :dance:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Hey, jeweettog! :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Nu oordeel je zelf van te voren! Jezelf niet tegenspreken he... Ik zit niet bij een EO-forum of iets dergelijks. De fora waar ik bij zit zijn zelfs niet christelijk... Ja, ja, krijg je nu al een ander beeld van me? Ik dacht het niet. Dan kom je wel aanzetten met dingen als: Ohhh, dus je jeugdclub maakt je dat wijs?
Kom op zeg... :roll: Ik heb genoeg van gezeur van mensen die het christendom als sprookjes zien en zelf atheďst zijn of iets dergelijks en zich steeds met andermans geloof bemoeien op een negatieve manier.
Die zijn nat, ik heb net gedouched. :seriousf:Citaat:
Oké, maak dan je borst(en) maar nat!
Gezellig.. Maar ik denk dat ik daar even buiten blijf. Mits de TS in is voor enige fatsoenlijke rede, anders heb ik er al gauw genoeg van. Dat is om de simpele reden dat ik afgelopen week heel erg vaak aangevallen ben om mijn geloof, en nu simpelweg een groeiende hekel krijg aan alles op deze verklote wereld.
Hmmm, dit forum kennende verwacht ik nu de vraag om foto's......Citaat:
Dit gaat me toch weer zo leuk worden. Jammer dat ik het zo druk heb vandaag. Ik had me er graag in willen mengen.
Vrij nemen Joey......vrij nemen........chips op de bank en dan lekker kijken naar de natte TETTEN van Ndw en haar geblaat. :dance:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Kon dat maar. Eindelijk de aktie waar we allemaal op gewacht hebben en dan kan ik niet. Lekker toch, een of ander naief christelijk bevooroordeeld dom wicht en ik mag niet mee doen! :nervous: