daarnaast ook een zielig ventje :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
sorry :P geintje
Printable View
daarnaast ook een zielig ventje :PCitaat:
sorry :P geintje
o wat ben je grappig :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
net even wat gemaild met Klaus, bij mn volgende bestelling die aan normale prijs me 365 euro ging kosten krijg ik toch een korting van 30 euro. Lijkt misschien niet veel, maar ik vind het toch de moeite.
benieuwd wanneer het aankomt, want er zal veel gebouwd worden binnenkort!
Mijn laatste ervaring:
Bij mijn A15MKII ontbraken de pots. Hij zou ze nazenden. Duurde weken, gemaild, en hij vertelde ze al verzonden te hebben. Ik heb ze nooit gehad. Toch wel typisch, aangezien ik al heel veel bij TF, GFS, Stew Mac etc besteld heb, en het kwam altijd aan. Dit was al de tweede zending van Klaus die door de postbode kwijt geraakt zou zijn.
Nouja, een week later netjes een zakje met pots in de bus ontvangen. Helaas, geheel in de stijl van Klaus zoals ik gewend ben: Niet compleet.
Ik laat het er maar bij. De ontbrekende spullen haal ik wel bij de electronicaboer.
Voor mij geen musikding meer. Teveel frustraties!
dat is wel spijtig Joris. ik begrijp niet hoe het bij jou altijd misloopt, en bij mij toch telkens goed. Heb je een vendetta met de postbode?
Ik begrijp je standpunt uiteindelijk wel hoor. Ik zou dezelfde reactie hebben na jouw ervaringen
Ik kan prima overweg met mijn postbode. Alle andere pakjes worden ook keurig bezorgt, alleen die uit duitsland niet. (tubetown ook duits trouwens wel hoor).Citaat:
Helaas ben ik niet de enige met musikding problemen (kijk maar eens op hun eigen forum)
Ik ben van de ene kant blij dat ik op tijd ben afgehaakt, als ik dit lees. Maar van de andere kant heb ik toch ook wel spijt als ik allemaal die amps zie en de verhalen hoor/lees. Lijkt me toch wel een errug leuk ampje.
De Madamp is echt een prima amp en een prima kit!
Alleen net wat G.G. zegt WAAROM is Klaus de enige (in 't buitenland) waarvan de kits/onderdelen etc kwijtraken of exorbitant lang onderweg zijn. :stop: Zelfs (modelbouw)electronica dat ik uit Japan bestel is er met 4 werkdagen.
Ook heeft hij blijkbaar twee email accounts waarvan één niet juist werkt. Als je via zijn site het contactformulier invult heb je wel snel antwoord. Ook helpt het blijkbaar als je op het musikdingforum gaat klagen, wellicht wordt hij dan geattendeerd door MAD zelf.
Jammer, dat er geen madampdealer in nederland want het is wel erg leuk spul.
Kun je het niet ergens anders van betrekken dan? Ik kan me niet voorstellen dat Klaus de enige is die die dingen levert. Als je het ergens anders bestelt, ben je misschien wat meer aan de verzendkosten kwijt, maar heb je een stuk minder gezeik.
Klaus is helaas de enige die Madamp kitjes levert. Er zijn wel andere kit providers maar dat zijn dan geen Madamps. Het grote voordeel van de Madamp is de gunstige prijs tov andere kits en de veelzijdigheid van de amp.