zeker leuk, ik zie dat ze andere condensatoren gebruiken dan in de Mk1, of in ieder geval die ze vroeger gebruikte. Ziet er al goed uit, goede keuze om meteen de behuizing te nemen ook, dan vond ik het meest irritant om te maken.
Printable View
zeker leuk, ik zie dat ze andere condensatoren gebruiken dan in de Mk1, of in ieder geval die ze vroeger gebruikte. Ziet er al goed uit, goede keuze om meteen de behuizing te nemen ook, dan vond ik het meest irritant om te maken.
Even een snel vraagje waar ik het antwoord al wel op weet denk ik.
Mijn mainboard en powerboard zitten niet 100% vast aan de behuizing er zit een beetje speling in (wel volgens beschrijving vast gezet alleen zijn de schroeven wat te lang), lijkt mij dat dit wel goed vast moet zitten toch?
zeker na de opmerking van Geronimo, ik wil toch niet dat de boel los trilt :D
Zo ja dan haal ik nog wat ringetjes om het op te vullen voordat ik de eerste draaden daaraan zet.
Arjo
ik heb geen ervaring met die kitjes maar het lijkt mij dat alles wel vast hoort te zitten, kijk is of je rubber doorvoertule kunt vinden die in de boards passen (en waar de schroeven ook nog door passen) dan heb je het opgevuld en gelijk ontkoppeld (minder trillingen op de boards)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjo
er zitten toch kunststof afstandringen bij? Ik zou er wel voor zorgen dat ze goed vast zitten, nog beter is om ook nog wat borgingsmiddel te gebruiken zodat ze niet losstrillen als je lekker staat te blazen.
Zijn nu van metaal (afstandsschroef) en de schroef door de behuizing in de afstandsschroef gaat is net te lang of er zit net 1 ringetje te weinig bij, dus daar zit de speling het board zelf zit wel goed vast :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hugo
Maar ik ga ff wat ringetjes halen en kijken of ik ook wat locktite kan scoren.
Thx
Arjo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjo
Bij mij is het verhaal net zo vreemd. 21/08/2007 besteld, en nog niet verzonden. Heb Klaus de afgelopen 2 1/2 week eindeloos gestalkt met mails vanaf mijn email, mails vanaf de musikdingsite en en het forum.
Klaus zegt gewoon glashard niets ontvangen te hebben en dat er problemen waren met de OT. Vandaag wordt alles verzonden (net zoals 3 weken eerder al gebeurd zou zijn)
Wordt er een beetje moe van (na 2 eerdere verkeerde bestellingen) Jammer dat hij de enige is de Madamp levert. Ik doe in ieder geval geen zaken meer met hem. Ben het zat.
Is inderdaad klote, als hij zegt niks te hebben ok, dat kan. Maar als hij dan toezegt het op te sturen en dan nog niks ontvangen, dat is gewoon een klote streek.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
@ Arjo: Succes nog, ziet er goed uit
Ik sluit me aan bij het verhaal van G.G. Ik heb 18-08-07 mijn bestelling geplaatst, en in een mail van twee weken geleden heeft hij gezegd het handeltje al te hebben opgestuurd....yeah right..NOT! :mad:
vreemd dat er zoveel problemen zijn met Klaus. Ok, ik wacht ook nog steeds op pluggen die 6 weken geleden aan moesten komen, maar Klaus moet ook op leveranciers wachten. Dat pakketjes niet aankomen ligt ook niet altijd aan hem he. De post is nu ook niet de best georganiseerde bende ever, en daar kunnen ook fouten gebeuren.
Ik heb gisteren bij musikding besteld, ik ben ook benieuwd hoe het zal lopen, maar gun Klaus toch eens een beetje vertrouwen. Als hij die zaak alleen runt, dan heeft hij hopen werk.
Hij zal het wel druk hebben inderdaad, helemaal als ie een van de weinigen is die zulke betaalbare kitjes verkoopt en aangezien er telkens meer mensen zijn die zo'n project beginnen.
Ik weet ook uit ervaring wat een gedoe het is om alle onderdelen bij elkaar te krijgen.
Maar als ie zoveel problemen heeft en de aanvragen niet meer bij kan benen dan moet ie wat aan zijn organisatie veranderen, want anders heeft ie straks allemaal boze klanten.