let it be van de beatles en natuurlijk house of the rising sun
zijn zo,n beetje standaard denk ik als je net met lessen begint
Printable View
let it be van de beatles en natuurlijk house of the rising sun
zijn zo,n beetje standaard denk ik als je net met lessen begint
Sail Away van Deep Purple... Dat nummer had toen een grote indruk op mij gemaakt, dus heb ik het uitgezocht. Toen kwam mijn vader mij even helpen en gelijk Smoke On The Water geleerd...:D
dukke lu van CPEX :gitarist:
speel ik nu soms nog tussen enkele liedjes door, echt een leuk melodietje :)
Hatebreed - this is now
Daarna denk ik rammstein - sonne ?:P
Stand by me, van Ben E King
Damn, ik was zo trots dat ik dat kon spelen, nadat ik die gitaar nog maar een week in huis had :) Ik zat toen in een verhuizing (zoeen waarbij je alle tijd hebt) en omdat ik een hekel had aan klussen, ben ik naar een muziekwinkel van om de hoek gegaan, heb ik een gitaar gekocht en ben begonnen met leren spelen.
Ik kwam dan na een dag in mn nieuwe kamer te hebben doorgebracht bij mn ouders thuis om te overnachten. "Schiet het schilderen een beetje op Pais?"
"Ja prima" :D in werkelijkheid had ik de hele middag gitaar zitten spelen. De laatste twee dagen voordat ik mn spulletjes over ging zetten had ik het wel effe druk.
Mn huisgenootje van destijds vond me vanaf dag 1 al een rare vogel. En dr mening is trouwens nooit bijgesteld :)
'k had toen al een tijdje klassiek gitaarles, maar eerste nummer was (dacht ik) House of the rising sun van de Animals.
Algemeen is niet bedoelt voor dit soort onderwerpen, dit soort onderwerpen kun je openen in Gitaar Diversen of Off-topic.
Hij gaat dus naar gitaar diversen.
Across the universe - the beatles
Alweer n verplaatsing! :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
Klassiek: kleine gitaarstarter deel 1 opdracht 1 :P
vwb akkoordenwerk: Cat Stevens - Father and Son (denk ik)