Wat is dat toch, dat mensen zich hier alleen maar aanmelden om op die site af te geven. Is het dan echt zooo slecht?
Printable View
Wat is dat toch, dat mensen zich hier alleen maar aanmelden om op die site af te geven. Is het dan echt zooo slecht?
Kan dit topic niet gewoon gesloten worden? Zoveel nuttigs komt er niet meer bij...
Dat begrijp ik dus ook niet. Dat men hier een klacht heeft over een bepaald iets is tot daar aan toe, maar je speciaal er voor aanmelden is gewoon maf.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
maar wat chrissie schrijft is ook wel heel idioot.
en daarboven lees ik dat de eigenaar hier meeleest..
dus wie weet helpt het.
Ik begin me wel af te vragen of het puur bashen is of dat er een kern van waarheid inzit. Misschien dat wrekertje (wat een naam trouwens, gaat dan wel weer iets vanuit) het iets duidelijker kan toelichten. Het topic loopt al een tijdje en er komen meerdere negatieve signalen. Lijkt me als eigenaar van zo'n site toch ook niet echt prettig.
Ik heb mij hier niet speciaal voor aangemeld! Het had ook voor iets anders kunnen zijn. Ik kwam hier toevallig terecht en mijn man zit ook vaak op deze site. Ik wilde toch mijn verhaal kwijt en weet je waarom? Wij (onze band) probeerden een beetje discreet een andere gitarist te zoeken, maar wat doet die Romy? Zij stuurt onze advertentie aan de huidige door en nu zitten wij zonder gitarist want die is natuurlijk laaiend en onze geplande optredens kunnen we nu afzeggen vanwege die Romy de Wit. Dat is toch schandalig. Gebeurt het niet dagelijks dat een band op zoek gaat naar een muzikant omdat er 1 niet goed functioneerd of bij hun past of dat een muzikant stiekem uitkijkt naar een andere band en je daardoor een andere naam gebruikt om niet "gesnapt" te worden? Maar wat doet die Romy? Zij stuurt het wel even door naar die band of persoon. Mogen wij dan niet een beetje discretie verwachten? Ik wil de mensen ook waarschuwen dat ze daar akelige dingen kunnen verwachten. We zijn toch muzikanten onder elkaar of niet? Muziek hoort mensen bij elkaar te brengen niet uit elkaar!
Waarom een onderwerp sluiten als het dagelijks nog steeds gebeurt en aan de orde is. Die Nedcom muzikantenbank moet met zijn werkwijze stoppen en dan kun je ook het onderwerp stoppen, of zie ik dat verkeerd? Chrissie
Ik ga dit overleggen in het daarvoor bestemde moderatorforum en kom er daarna op terug.
EDIT: Er mag hier onderbouwde kritiek worden gegeven. Zoals het tot nu gegaan is.
Het plaatsen van e-mails van je eventuele klanten draagt m.i. niet bij aan de profesionaliteit van een bedrijf. Ik vind het ook niet netjes en verzoek dat niet meer te doen.
Ik en vele andere muzikanten die ik ken hebben het gewoon helemaal gehad met Romy de Wit en snappen niet waarom het sommige mensen toch lukt een advertentie te plaatsen.
Ik heb twee jaar geleden al besloten om nooit meer een poging te wagen en bezoek deze site alleen per ongeluk. Bovendien komen er door hun aanpak ook niet zo vaak nieuwe advertenties bij.
Het beste lijkt mij gewoon niet meer adverteren via die site, er zijn zo veel andere goede sites.
Beste Albert,
Het schijnt dat jij niet wist dat Why-Not achter je rug bezig was te zoeken naar een andere gitarist en dat je daar via de door mij doorgestuurde mail achter bent gekomen. Men vond dat "je niet voldeed aan hun verwachtingen" aldus Chris.
Het schijnt dat je daarom nu bij de band bent weggegaan.
Ik denk dat je blij moet zijn om niet meer met zo'n stel asocialen om te moeten gaan die daarbij ook nog niet eerlijk zijn; daar kan je alleen maar beter van worden.
Sterkte en als je aan andere band zoekt die wel eerlijk is, dan kun je altijd bij ons adverteren.
Met vriendelijke groet,
Nedcom Muzikantenbank,
Romy de Wit
www.muzikantenbank.nl
Deze e-mail heeft Romy naar mijn gitarist gestuurd. Alsof ik dat aan haar verteld zou hebben. Wie weet iets om haar te stoppen?
nouja zeg dat meen je niet :nervous: