Omdat de foto offline is gehaald door de beheerder van de server die ik heb misbruikt, ben ik bang... Zal hem thuis wel ergens anders uploaden dan. Voor de stalkarchieven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Printable View
Omdat de foto offline is gehaald door de beheerder van de server die ik heb misbruikt, ben ik bang... Zal hem thuis wel ergens anders uploaden dan. Voor de stalkarchieven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Oh nee sterker nog, die hele server ligt plat.
Nou das niet mijn probleem. Dat lossen ze wel weer op.
door die ene foto? *bedenkt een boel foute versier opmerkingen*Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
@almar, FOTO'S! :D
Mooie gitaar, mooie meid... Ik geloof dat ik een beetje verliefd word :satisfie:
Welkom op Gitaarnet!
Edit: Is iemand al eens opgevallen dat topics waarin meiden zich voorstellen altijd pagina's lang volgeluld worden met zinloos gelul :hippie:
Je wil deze zien?!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=TMVLZ8PS
tjakaa. almaar heeft weer een meisje aan de haak, ik denk dat pais je binnen een paar minuten zal mailen :D
haha geniaal, ben ik vroeger volgens mij wel eens langsgeweestCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JorienR
Ben je autodidact? Een open G kun je beter met middelvinger, ringvinger en pink pakken. Heb je nog een wijsvinger over om er een Gsusdinges van te maken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Deels autodidact, maar de reden dat ik open G zo speel ligt anders. Heb hele korte, stugge (en ehm ongeschoolde) vingers, al wordt het steeds beter. Op een steelstring gaat het wel, maar op zo'n brede hals als bij deze kan ik openG alleen zo spelen. Je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb gehad met het aanleren van de simpelste barre's.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
komt er nog een foto van jou en de huur gitaar in actie? :D