+11111111111111111111Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Printable View
+11111111111111111111Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Moet je dan hier in Nederland komen....hier is echt helemaal niks eigens...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunodb
Kane is een rippoff, anouk zijn er 1000en van in de wereld, van direct heeft elk land zijn eigen versie, Johan maakt middelmatige popliedjes die in amerika door elke middelmatige popband geschreven wordt. Voicst zou een uitzondering kunnen zijn....
belgische bands doen hun eigen ding....dat is tenminste eerlijke muziek....
jij je mening, ik de mijneCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaxR
ik vind voorlopig echt nix goed aan die kerel. Die wandelende schoorsteen heb ik al meerdere kansen gegeven, net als portnoy, en keer op keer wordt die verknald. Ksnap niet waarom velen precies hem goed vinden, zovelen spelen "op gevoel". Wss n verborgen hippie die in die mensen wakker komt..
IMO wel 1 vn de meest overrate gitaristen
Face Tomorrow, Opgezwolle, We vs Death, The Spirit That Guides Us, Urban Dance Squad, Spinvis, Textures, At The Close Of Everyday, This Beautifull Mess...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hubert
Je noemt er twee die ik eigen vind. namelijk Urban Dance Squad en Spinvis. de rest niet echt interessant te noemen. Ik zeg niet dat het slecht is, maar gewoon niet interessant.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the joshua tree
Di-rect hmmm ja wel grappig maar inderdaad zijn standaard maar welk bandje is nou niet standaard???
meer dan genoeg bands zijn niet standaard.....het gebruik van wat hout met 6 snaren wil niet zeggen dat iets standaard is....
nee oke elke band heeft iets unieks, proffesioneel of afentoe iets..
bedoel meer in het aspect van gaan staan en gaan spelen, hetzelf uniek proberen maken veel bands doen dat niet..
Je moet wel je zin afmaken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hubert
niet interessant voor jou.
Zoveel mensen, zoveel smaken
En spinvis is vooral irritant, naar mijn smaak.