Ow. Kim!! Welkom bij de weg!!!!
hoe kan het trouwens dat de jeugd van tegenwoordig verslingerd is aan punkrock???
Printable View
Ow. Kim!! Welkom bij de weg!!!!
hoe kan het trouwens dat de jeugd van tegenwoordig verslingerd is aan punkrock???
hahaha, en toch proberen he, wat een ploert :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
@niek,
hoe kan het dat de jeugd van tegenwoordig schijnbaar aleen maar urban luisterd? ik word er zo droevig van, ben maar blij dat er van die kids als kim zijn, die wel beter weten :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Je hebt een punt :) :) iwamoto for president!!
als ik een euro kreeg voor iedereen die dat zei, kon ik mn campagne betalen :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nine-Inch-Niek
haha, kvind die droevige muziek ook niet egt leuk.. kvind het onderandere sjiek dat dat tegenwoordig een van de enige artiesten (rock, punkrock etc) zijn die zélf hun muziek maken met instrumenten.. das bij hardcore, hiphop, rap niet zo..
maar goed! Iedereen heeft zijn eige smaak eh;)
rap is heeeel moeilijk, kijk je begint metCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kim_mii
"uh, uh, uh, uh!"
en dan ffe een beetje dingen roepen als
"doe die handen lucht, komop, komop!"
en dan zing je ffe wat over schaars geklede vrouwen, die je dan trouwens in de clip met 100 dollar biljetten op hun billen moet slaan.
vervolgens het refrein, ja daar moet je gewoon iets pakkends verzinnen, kan ik je niet mee helpen.
nog een tip, zorg ook voor vrienden die meerappen, en dan het liefste dat ze ook in de clip zitten.
zo, daar kom je wel uit he? :)
hehe ik bedoel ook dat rap idioot is XD,, miss verkeert getypt srry:P
heb t ff aangepast
Tjongejonge, zit ik hier op een gitaarforum en dan wordt er alsnog gepraat over repperts :)
Kim, welkom. Hoe staat het met gitaarspelen?
Welkom Kim...
En blijf ook op je akoestische gitaar oefenen. Daar ga je over een jaar of wat heel veel profijt van hebben.. 8-)
Hoi Kim, welkom op 't forum. ;)
Inderdaad niet je akoestische gitaar in de steek laten, want mijn motto is altijd dat voor je een nummer goed met distortion en alles kan spelen je het eerst glad klinkend op de akoestische gitaar moet kunnen spelen, anders heb je het niet onder de knie..