Heyo, welkom enzo :P
Let maar niet té veel op de hormonenoverload, dat is hier normaal ;)
Printable View
Heyo, welkom enzo :P
Let maar niet té veel op de hormonenoverload, dat is hier normaal ;)
Whaha, wat een stelletje wanhopige apen weer :seriousf: Geweldig!
Hehe daar doe ik niet aan 8-) :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Sonnilion, je bent 15 en speelt al 3 jaar, dat is dus al sinds je twaalfde! En al ervaring in een aantal bands enzo, lijkt e dat jij enorm vroeg begonnen bent met dat hele gedoe, is wel cool. Voor de rest, je hebt een goede muzieksmaak, normaal zijn de meeste vijftienjarigen die naar metal luisteren poser-goth-CoF-losers, je bent op de goede weg meid!
Mag ik eens vragen op welke versterker je speelt?
Hey, welkom..
Inderdaad misschien niet van iedereen even veel aantrekken hierzo ;)
Maare ..wat ik ff kwijt moest, Moeie gitaar :o en dat voor een 15jarige...als ik geluk heb komt mn 2e gitaar (acoustisch) pas als ik 16 ben :P
die pik je er altijd gelijk tussenuit, van die kids die dan aleen maar een shirtje dragen, en dan vraag je er wat dieper op in "euhm euhm ja zo goed ken ik de band nou ook weer niet" :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Abortion
Jullie zijn natuurlijk wél true en geen meeloop kids Iwa en Lord Abortion, damn dat is nog bijna kanslozer dan al die andere suffe posts in dit topic. Ik was vroeger ook heel true, pannenkoeken bakken :rockon:
Welkom op gitaarnet Sonnilion, mensen met smaak zijn altijd welkom!
Ik ben niet true, maar ik ben ver van een meeloop-kid appreesh?
CoF is al meer dan 10 jaar een van de beste black metalbands, je kunt er van houden of niet maar ze zijn wel altijd toonaangevend geweest.
Ik hou gewoon van wat ik leuk vind.
Ik vind trouwens Cradle of Filth ook leuk af en toe.
Het maakt mij niet uit of ik true ben of niet :)