De hel
Printable View
De hel
Nou....da's wat overdreven hoor :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
:razz:
MIsschien erg offtopic, maar ik heb zojuist mijn Crunchy PAFs gekregen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
Zaterdagavond besteld, zaterdag 1 week later in huis.
Dus frekie, als je ze nog niet heb zou ik echt maar eens mailen...
Heb ik net gedaan, gemaild dus. Ik heb ook nog geen mail gehad dat ze zijn verscheept zeg maar. Mmm. Eerst dat geklooi met Paypal om de centen naar de USA te krijgen zonder gebruik te hoeven maken van de krrracht vd Postbank.. :evil:
Zal allemaal wel goed komen, volgens mij is het wel een betrouwbare toko. Als je eerst geld overmaakt van je bankrekening duurt het even een dag of 4 voor het over is en Paypal de betaling kan uitvoeren. Daar ergens zal de kern van het probleem wel zitten. Voor dit soort dingen heb ik een creditcard aangeschaft, daar kan Paypal het gelijk afschrijven. Ook online een vlucht boeken b.v. moet je een creditcard voor hebben. Deze zomer met ryanair.com voor 8€ naar Rome gevlogen b.v. 8-)
Ik heb twee weken geleden een Richwood Les Paul Custom gekocht.
http://www.souman.nl/gitaren/Elektri...ul%20Black.JPG
Ze komen uit dezelfde fabriek als epiphone, de Gibson China fabriek. in vergelijking met mijn 1995'er Epiphone Les Paul Custom is het een veel betere gitaar. Ik was aanvankelijk van plan om er Seymour Duncan elementen in te zetten maar de normale elementen klinken al goed genoeg.
Het einge bezwaar wat ik heb is dat mijn Richwood toch een tikkeltje te zwaar is.
hey WouterJ, hoe kom je aan deze informatie ??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
Ben erg benieuwd....
thanx.
mazzel,
Arjan
In die zelfde winkel hadden ze ook enkele Jazz gitaren van richwood en op het label in de klankasten stond "Gibson China" en de naam die identieke gitaren onder het Epiphone Logo hadden, "Zephyr Regent" in dat geval.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duckman
maar komen al die richwood gitaren dan uit qingdao china? nahh ik geloof er geen zak van.