ik zelf heb op www.guitar.nl eens een richwood Les Paul gekocht (zo'n 4 jaar trg) voor €180,- en hij deed het perfect de sound was 100% pure and perfectly!!.
kijk daar maar eens op voor de liefhebbers.
Printable View
ik zelf heb op www.guitar.nl eens een richwood Les Paul gekocht (zo'n 4 jaar trg) voor €180,- en hij deed het perfect de sound was 100% pure and perfectly!!.
kijk daar maar eens op voor de liefhebbers.
is n Ibanez starterskitje een beetje zaaks of is het rommel?
ibanez startes kitje is leuk maar de versterker is prut heb ik gehoord van anderen. zelf heb ik de versterker nog nooit gehoord maar ik zie um voor 209 euro staan bij feedback en dat is toch wel een leuk prijsje want volgens mij is de gitaar wel in orde en spaar je later och gewoon door voor een betere versterker.
Wat is er qua linkshandige gitaren te vinden? Ik zoek een zo goedkoop mogelijk elektrisch gitaartje voor erbij, puur voor de lol, mag dus eigenlijk niks kosten. Onder de 100e als het kan.
een dean evo voor €99 bij feedback
dean maakt overhet algemeen goede gitaren voor weinig geld
Heeft iemand ervaring met de Squier Cyclone? Hij kost €184,- bij Thomann bij de Thomann.
http://www.thomann.de/artikel-172483.html
Ik weet niet waar ze bij mij in de buurt te koop zijn en het is natuurlijk wel handig om hem eerst te testen, maar als dat niet lukt, is het dan verstandig om hem zo te bestellen?
Dk heb nu een jaartje of 3 daarop gespeeld en is me erg goed bevallen. Hij ziet er wel goed uit vind ik en klinkt ook wel lekker alleen ontstemt ie wel snel door die klote tremolo. En die versterker is idd niet veel soeps, gewoon een betere bij kopen dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solid
Maar ik heb nu afgelopen zondag net een ibi gsa60 erbij gehaald dus die grx40 zal nu wel wat stoffig worden :D
In ieder geval is het mij goed bevallen als gitaar om mee te beginnen.
Ik heb tijdje geleden een Squier Vintage Modified 51 gekocht bij thomann en voor het geld, €158, vind ik het echt een heel goed ding. Speelt soepel, klinkt lekker. Ben er echt blij mee
@ Schoffie,
kijk eens naar een Dean Vendetta :wink:
NEEEEEE! Neem niet die behringer!
Ik zat een paar maanden geleden in dezelfde positie als jij en ik wilde ook snel een elek. gitaar. Ik vroeg ook rond of de Behringer wat was en iedereen vertelde me dat ie zwaar kut was. En ik met mijn stomme kop luisterde daar niet naar. Ik heb hem gewoon gekocht en heb hartstikke spijt. KUTGITAAR! Je snaren blijven knappen door een dingetje in de brug en de gitaarwinkel wil hem niet maken omdat het een behringer is. Hij is zo licht en als een veertje en hoe zou dat nou komen... Bleh! Blijf er bij vandaan!
Die versterker vind ik dan wel weer goed.