-
Probeer eens een Blade, de RH2 zit zo rond de 900 euro, en een Texas standard heb je al wat goedkoper, voordeel is dat ze actieve elementen hebben, check ze maar eens uit. Je zult er van gaan houden. Beter dan de Fenders!
www.bladeguitars.com
importeur: Wils : www.wils.nl
-
@deeltje:
Dat ziet er echt uit als een hele strakke gitaar. Wat voor stijlen speel jij er zelf op? en wat is er volgens jou allemaal uit te halen.. IK zoek namelijk een gitaar die een beetje veelzijdig is..
-
die blade guitars lijken wel niet mis :), hier is een post van mij: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=73125
zou een van die blade gitaren bij mij passen? van looks alleszins wel :)
-
Ik zou zeggen, ESP Ltd series, Ibanez (vooral de Iceman als je 'm mooi vindt), en Fender heeft die telecasters met gelijmde hals en twee humbuckers, ook erg goed.
-
Jap Fenders
Een japanse fender is in deze prijsklasse echt een goeie optie, ik heb sinds kort een fender pink paisley telecaster uit japan :hippie: gekocht en ben ontzettend goed te spreken over de kwaliteit van afwerking en speelbaarheid van deze gitaar, zekers vergeleken met 1 van mijn andere gitaren; de epiphone sg; man, man, man wat zijn die ver-sch-rik-ke-lijk slecht afgewerkt!
nee defenitly japanese fenders!
Gr,
Dennis
-
Ik dacht dat de meeste Fenders tegenwoordig uit Mexico of USA komen?
-
Bij japanse fenders, net als mexicaanse, uitgebreid testen! 'k Heb sinds een jaar of tien een Japanse tele thinline reissue (die met de humbuckers). Fantastische gitaar, maar 'k heb er in de winkel al geprobeerd die veel minder waren.
-
Helemaal als je de jap fenders hebt uit de jaren 80 die schijnen zo goed te zijn dat ze de amerikaanse fendertjes uit die tijd kwalitatief voorbijvlogen... naja maakt verder ook niets uit; ik ben verder heel tevreden. Die van mij is trouwens ook custom shop afgewerkt.... dwz. de afwerking; speciaal lakwerk etc.
gr,
Dennis
-
Epiphone Les Paul... Coole look, lekker soepel en redelijk goedkoop (meestal rond de 700 €) als het aan mij lag zou ik een Goddess kope, dvanwege weeral de look en de handige 60's-neck.
-
zoek een tweedehandse Fender USA!