Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Al
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Wat klopt er niet aan dan?
Dat heb ik hier al uitgelegd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Je mag toch wel verwachten hij verstand van zaken heeft. Hij is de techneut die met Keeley the time machine boost ontwikkeld heeft. Ik ben toch wel geneigd hem eerder te geloven dan jou...hahahaha...
Je mag geloven wat je wilt maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar je dat inhoudelijk precies op baseert dus ik zou zeggen steek van wal.
Al
Al begrijp me niet verkeerd. Ik ben zo gezegd a-technisch. Ik moet af gaan op het oordeel van de zogenaamde deskundigen. Ik lees artikelen op internet over deze materie en ik wist dat het verhaal van de bedenker van de time boost komt. Dus ga ik er van uit dat er deskundigheid bij die man zit.
Daarnaast heb ik geen mail van Koch, ik heb 't gevraagd toen ik mijn amp voor een service beurt bij hun bracht.
Ook op diverse forums wordt door veel mensen het zelfde gezegd. Wie ben als tech noob om aan hun oordeel te twijfelen. Eerlijk gezegd ben jij eerste die ik tegenkom die zegt dat 't wél kwaad kan.
Je kan wel een een 16 jarige puber zijn met internet wijsheid (negk3 :razz: ) for all I know...Ik ken jou toch niet?
Wel interessant om je verhaal door anderen bevestigt te krijgen.