Tja,.....guns don't kill :roll: :roll:
Printable View
Tja,.....guns don't kill :roll: :roll:
http://www.zakkwylde.com/
Het is officieel lijkt me, Zakk Wylde was zo'n beetje zijn beste vriend.
Dimebag was een geniale gitarist en was niet te evenaren in wat hij deed, ik was nooit echt een fan van Pantera, maar hij heeft onwijs veel inspiratie tot ons gitaristen gebracht en dat zal ons altijd bijblijven.
Dime, RIP bro! :cry:
Shit man, ik heb nog met die actie in gitarist meegedaan om een dimebag signature te winnen... ik ben gewoon sprakeloos, wat zijn dit voor john lennon achtige toestanden? Echt niet normaal, tegenwoordig moet je nog met een bodyguard of een kogelvrij vest op gaan treden.. Waar gaat dit heen? :( :( :( :( :( :evil: :evil: :evil:
Ik heb hier en dan de geruchten gehoord dat het om een publiciteitsstunt gaat... wie weet hier meer over?
onzin, t is op t nieuws geweest etcCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neals
staat er al wat op de site van Damage Plan?
Vast wel, maar probeer er maar eens op te komen :-(
Op welk nieuws was het dan?
Het lijkt echt niet te geloven.
:cry:
Dat is echt hypocriet gelul.. net alsof het feit dat er in amerika elk jaar 33.000 mensen dood geschoten worden in schietincidenten niets te maken heeft met het feit dat je op elke hoek van de straat een gun kan kopen.. terwijl in de rest van de wereld waar dat niet het geval is, nog geen procenten van dat cijfer sterven aan schiet incidenten... rot toch op..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Jesse//
Ik kom net van de site van DamagePlan af, maar daar staat nog helemaal niks.
En later we van dit topic geen maatschappelijke discussie maken, doe dat maar in een ander topic.
Deze is er voor om respect te betuigen voor Dime