Ik ben al blij als ik 2 maand met een setje kan doen, ik zou ze nooit maar dan ook nooit vervangen omdat ze wat dof klinken...(om de logische reden dat ik amateur ben en nog moet leren spelen :D )
Printable View
Ik ben al blij als ik 2 maand met een setje kan doen, ik zou ze nooit maar dan ook nooit vervangen omdat ze wat dof klinken...(om de logische reden dat ik amateur ben en nog moet leren spelen :D )
Ik speel tussen de 3 en 9 uur per dag op m'n Model 6, en voordat ik die had op m'n Epiphone. In 1 jaar en 9 maanden dat ik nu speel heb ik 1 snaar laten knappen, en dat was door extreem lomp doen met de trem op m'n M6.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Natuurlijk klinkt een setje van 4 maanden oud niet zo geweldig meer, maar elke maand vervangen is voor mij meer dan genoeg (dan glimmen ze nog'n beetje :-D)
'K zal dan toch wel iets goed doen ofzo.
Minstens 1 keer per maand, hangt ervan af hoeveel gigs er moeten gedaan worden.Overlaatst weer vergeten en hopla 2 snaren op 5 min.
Over elexir: grootste rommel die er ooit op gelegen heeft (samen met fender). Ooit is een pakje gratis gekregen en na 2 weken er gewoon vanafgehaald( was op mijn reserve gitaar).
eerst speelde ik op d'addario, maar die klonken te schel en waren de meest breekbare die ik ooit gebruikt heb...
Ernie ball, beter versie van de D'adario imho, al de pro's geen con's, rekken bijna niets meer eens ze op je gitaar staan.
Heb ooit een een goeie deal kunnen doen op een doos Dean Markley blue steel snaren, eerlijk waar, de beste die ik ooit gebruikt heb, helaas ook duurder (but hooray for Köln!!!), maar sindsdien gebruik ik niks anders meer als Dean Markley Blue Steel en Signature series...
ik ben wel tevreden met m'n ghs boomers (0.10), maar die zijn ook binnen 2 weken erg gaan roesten, en niets helpt :(
hmm, die blue steels lijken me ook wel wat, als je ze via internet besteld zijn ze net zo duur (of g oedkoper) dan een pakje EB in de winkel, dus dat kan er ook nog wel vanaf.
Wat heeft iedereen toch met die brekende D'Adario's?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .ChiefRebelAngel.
Ik speel er op maar heb er nog nooit 1 gebroken tijdens het spelen. (breek trouwens nooit snaren, doe ik iets fout?)
Wat heeft iedereen toch met die brekende D'Adario's?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .ChiefRebelAngel.
Ik speel er op maar heb er nog nooit 1 gebroken tijdens het spelen. (breek trouwens nooit snaren, doe ik iets fout?)
Mensen die veel snaren breken kunnen niet goed spelen (en/of hebben slechte zadels). Ik breek ongeveer 5 snaren per jaar.
dan kan je waarschijnlijk niet goed spelen Anders . . . . . . :D