God have mercy on our souls :-(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ?echo
Printable View
God have mercy on our souls :-(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ?echo
En ik mis Daniel Lanois, Michael Katon, Eric Sardinas, Chris Whitley, John Hammond... en zo kun je nog wel even doorgaan. Ik denk dat iedereen z'n eigen toptien kan samenstellen en als je dat bij 30000 mensen doet
je evenveel verschillende lijstjes zult krijgen. Toevalligerwijs zullen al die gitaristen die nu in de top honderd staan het meest zijn voorgekomen op die lijstjes (en waarschijnlijk maar op weinig bovenaan..)
Zo'n lijstje is gewoon een gemiddelde, dus in principe zijn dit de honderd
meest middelmatige gitaristen.....
hahaha,
wel lachen zo'n lijst.. vraag me af of de makers ervan eigenlijk wel weten wat gitaar spelen is ?
En net als al anderen hebben gezegd, ik mis toch aardig wat mensen die goed op een plank met schrikdraad kunnen spelen.
damn die kerel van The Stooges staat ook tussen de 'beste' gitaristen... wat klopt hier niet..
Friedman is een groot fan van Johnny Ramone
waar zijn slash, zakk wylde, brian may, john petrucci, vai, gary hoey, moore, die lijst sucks gewoon man...ik word hier verdrietig van :cry:
maarja, tis ook amerikaans he, daar liggen over het algemeen veel gemiddeldes heel anders he....veelal lager...
:amp:
Ja... dat gaat wel wat ver. De white stripes zijn leuk maar mr. white doet weinig nieuws... en zo Interessant is zijn spel ook weer niet (het klinkt gewoon leuk, verder niet)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaap
waar is rory gallagher??
en slash inderdaad
en al dimeola
ppffffff
Kurt Cobain of Nirvana op 12? Veelste hoog, die pik kon misschien 9 akkoorden!!!!
les paul mag wat hoger en onze vrolijke vriend Mark Knopfler ook wel. Verder is het natuurlijk onzinnig zo n top 100, want het gaat puur om smaak, maar uiteraard zijn er wel een paar echt goede technische spelers die er thuis horen!
Slash en Lukather en Mick Taylor? waar zijn ze? WAT EEN KUTLIJST! Alleen de top 10 is nog te accepteren
WAAR STAAT CHUCK SCHULDINER VAN DEATH ???????? :evil: