OK, mijn beurt:
een FGM300 Frank Gambale Signature
een Musician MC500 (loodzwaar en hyperactief)
een Artist AR100 ..
Ben ik nu ook erelid?? :smile: :smile:
Printable View
OK, mijn beurt:
een FGM300 Frank Gambale Signature
een Musician MC500 (loodzwaar en hyperactief)
een Artist AR100 ..
Ben ik nu ook erelid?? :smile: :smile:
Ben ik nou de enige met een SA gevlamd gekleurd? hij speelt goed daar hoef ik geen heel verhaal voor op te schrijven probeer zelf maar gr Ben
Ik heb zelf op dit moment een Ibanez Ergodyne EDR-260
Kben alleen van plan een Ibanez Rg-7620 te kopen, maar kzit ook te twijfelen tussen de Esp-M307, duzzz, heeft iemand meer info of tips? Kspeel in een band, stijl gaat de kant op van Fear Factory en Hardcore
thanks,
steef
de S370 is een relaxte gitaar en klinkt ook lekker. Ik vind zelf de RG470Ti beter, maar die is er alleen in het paars/roze (vieze kleur!!)Citaat:
Op 2002-01-24 10:14, schreef Outshine:
TSja k ben zelf helemaal weg van Ibanez. Ik heb nu nog een grx40, maar deze gaat snel vervangen worden door een Js, RG of S-serie.
Ik moet zelf zeggen dat die S-serie maar ook de JS serie er gewoon zo ongeloofelijk lekker uitziet.
de Ibanez RG270 vind ik nergens naar klinken...
Maar ik verkies Jackson toch boven Ibanez, kan dus geen lid worden van jullie ibanez kluppie
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ic3gl0vE op 2002-03-17 19:59 ]</font>
Hallo Ibanez Fanaten.
Ik ben ook een Ibanez fan, en afgelopen zaterdag (op de vintage beurs in Veenendaal) zag ik een 2e hands S-540 custom made voor 700 eurotjes. Ik vind het een supergitaar, maar ik weet niet of de prijs en kwaliteit van de gitaar overeenstemmen. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?
BVD, RW
ik heb een Ibanes uit de RG serie met een super dunne wizzerd neck en hambukers.Het=echt een vette gitaar met een vet geluid.en voor snel spelende gitaaristen een must. echt goed metal.aleen vindt ik het jammer dat je dan zo`n korn of fear factory image. want het zijn echt goeie gitaren voor weinig geld.zelfs vai speelt er op.
ik heb ook een RG, om precies te zijn een rg520qsol, v7, v8 humbuckers.
hoeveel kosten die hambuckers? zoek er nog een paar hehe
Wat vinden jullie trouwens van de RG-1077XL
7 snaren, ik vin het zelf een beetje verwarrend, ik heb zelf een RG-3120 vin ik errug relaxt.
Wat vinden jullie trouwens van de RG-1077 Xl met 7 snaren. Ik vin het zelf een beetje verwarrend. Ik heb zelf de RG-3120, ben ik erg blij en speelt ook erg lekker.
Heb mij een maand of 4 gelede ook een ibaneeezzzjjeeee (EDR470) aangeschafd!!! *wwwiieeeehhh*. Ben er suuuppeerhaaapppyyy mee! :grin:
klinkt mjaaammmiieee en ziet er echt goe uit!! (zoals bijna allemaal van ibanez, hihi)
't enige da iets tegeviel in het begin was de floyd rose, kwam omhoog en wist niet hoe da ik die moest afstelle, maar ondertusse is het mij gelukt dus niks meer om over te klage nu!! :grin: