Hij wilde hem voor 180 kopen, maar wat is ie nou waard? Ik wil ook wel een Peavey Vandenberg kopen voor 200 euro, maar dat betekend niet dat ie dat waard is :soinnocent:
Printable View
Hij wilde hem voor 180 kopen, maar wat is ie nou waard? Ik wil ook wel een Peavey Vandenberg kopen voor 200 euro, maar dat betekend niet dat ie dat waard is :soinnocent:
Ik denk dat Marienusje door de vioolmaffia gekidnapped is.
...of hij is op wereldreis gegaan nadat ie 'm verkocht heeft...
We want info! Wat had je nu precies in handen?
Ja sorry jonges! Ik heb hem nog niet verkocht. De vioolbouwer wou me er 180 voor geven wat ik uiteraard niet deed. maar ik werd laatst ook ineens gebeld door een onbekende. Hij zag mijn advertentie en zei dat ik eens langs een vioolbouwer in Amersfoort moest gaan. hij is zelf trouwens ook vioolbouwer, maar amersfoort was voor mij dichter bij om even langs te gaan. Hij vond t een super mooi ding, maar was zelf niet geïnteresseerd, maar wou me alleen wat meer info geven. Hij zei ook dat de foto wat onduidelijk was en het niet gauw aansprak als je op marktplaats keek. goede gozer dus! Ik heb de laatste tijd ook niks meer van hem gehoord.. Ik denk dat ik de viool tijdelijk nog even bij me hou totdat ik zelf Nederland door kan knappen als ik mn rijbewijs heb :cooler: . Dan zie ik de viool toch maar ergens te taxeren en wie weet vang ik er meer dan 180 voor, haha!
Heb je nog steeds niet op dat hoge bod gereageerd dan???
neu.. als ik wil verkoop ik m pas over 5 jaar ofso. Wie weet kan ik er nog meer voor krijgen
Ongetwijfeld is dan de waarde exponentieel gestegen, echt!
Zo gaat dat bij strijkinstrumenten:crazyhappy:
Leer er zelf maar op spelen. Als je dan later beroemd word, stijgt de waarde helemaal :)
@beruk haha nee zo bedoel ik het nou weer niet..