......als je 'm nog kan vinden, want wordt al jaren niet meer geproduceerd.
Printable View
Ja, hierzo. Vergeleken met een VHT 2/50/2, maar da's al weer jaren geleden, toen Key Music nog Rock Palace heette en 19" aan het begin van het impopulaire tijdperk stond. Bij Rock Palace hadden ze toen ook de modulaire preamp RM4 van Randall met verschillende modules (ontworpen door Egnater) staan. Voor zover ik me herinner ging mijn voorkeur uit naar de VHT, maar het concept van de Randall poweramp werkte prima. Je kon zo leuke combi's maken van verschillende preamp modules en eindbuizen.
Maar eigenlijk dus te lang geleden om daar nog een echt zinnig woord over te zeggen :)
Heb ook een rackje gehad, heb ik me redelijk in ingelezen destijds, VHT gaat met kop en schouders boven de (goudkleurige) eindtrappen van Marshall. Die laatste zat meer op het nivo van de Mesa 50/50 (niet de simulclass 90, die was wel goed:)) en de ongemodificeerde 20/20. De Strategy van Mesa schijnt de simulclass weer ver achter zich te laten:D, maar goed, mag ook wel voor het geld. Van die modulaire preamp-amp van Randall weet ik nog dat de meeste modules het net niet halen met het origineel, maar leuk concept. Nogmaals slechts papegaai wijsheid.
Heb nu een paar keer gerepeteerd met de Rover preamp, over de eindtrap van mijn Mesa top.
Allemaalmaggies, wat klinkt dat ding duidelijk in de mix!
Nog even over die 19" eindversterkers...Marshall is wel echt de enige fabrikant die zo'n 19" ding er nog een beetje sexy uit laat zien :D
Hahahaha.. klinkt dat ook beter dan? Sexy-eindtrappen?
Overigens mooi draadje. Ik lees het met veel plezier.
Waarschijnlijk niet, maar als ik mijn vriendin zou laten kiezen werd het zo'n goudkleurige Marshall :D
Als je echt iets wilt, waar zelfs een Mesa 395 niet tegenop kan moet je deze hebben:
http://www.rivera.com/product/uncategorized/tbr-5/
Of als het om sexy gaat deze, de onderste dan: (is trouwens ook nog steeds onovertroffen, vind ik):
http://img.audiofanzine.com/image.ph...hoto_id=133663
Heb je je pre en poweramp in 1.
Grappig, ik wist niet dat Rivera ook losse eindversterkers had.
Maar die tbr-5 gaat zelfs mij te ver, dat ding weegt meer dan 30 kilo! :D