O, die nonsens was een poging tot humor?
Printable View
Anders bitchen jullie even verder op MSN...
nee ,...hij krijgt 't lebber maar ,...ik ben 'm effe zat nou.
ik heb weer lekker een hoop gerepareerd vandaag ,
ik maak hier straks nog effe een yamaha mengtafel weer dicht , en dan ga ik een biertje halen
...is beter...
Marcel2 ,...de mazzel !