Heren heren,
Laten we het "neutraal" houden.
Ik heb een Lehle dual looper: ik ga één dezer dagen eens de Lava vs. George L test doen. van George L heb ik de dunne en de dikke versie. Misschien zit daar ook verschil in?
Printable View
Heren heren,
Laten we het "neutraal" houden.
Ik heb een Lehle dual looper: ik ga één dezer dagen eens de Lava vs. George L test doen. van George L heb ik de dunne en de dikke versie. Misschien zit daar ook verschil in?
Geen idee, maar ik ben in ieder geval benieuwd naar je bevindingen, nogmaals, ik heb ook geen ervaring met directe vergelijken tussen verschillende patchkabels.
De Dikke en de Dunne....
http://blogs.suntimes.com/ebert/asse...x331-35996.jpg
Is dit een serieuze discussie? :o
Ik heb ook Lava patchkabeltjes, en ben er nog steeds niet zo tevreden over.
Ik geloof dat ik nu elk kabeltje wel zo'n beetje 3 keer opnieuw in elkaar heb gezet. :mad:
Het lijkt er echter wel op dat het nu bijna goed is, op ééntje na. Daar ga ik binnenkort weer 's mee bezig.
Ik had de instrumentkabel op mijn bord, en er dus mooi afgehaald. En de patchkabel zou dan nog minder zijn?
The sure thing, heb je toevallig ook een looper met goede audiokwaliteit? Als je die gebruikt bij de ab-test weet je zeker dat de bron 100% constant is. Als je de uitgang van de lehle dan op je computer aansluit, kun je de boel meteen opnemen. ;)
Lehle is goede audio kwaliteit en ga het met een koptelefoon beluisteren. Ik helaas geen opname mogelijkheid.
I bedoelde niet je lehle tb-looper maar een 'looper delay' die je een riff continu laat afspelen.
Audacity is gratis en daar kun je prima mee opnemen.
Ik heb geen ervaring met Lava, maar wel met GeorgeL.
Zelf ben ik geen fan en heb het allemaal weggedaan.
Te vaak op cruciale momenten dat er iets kraakt of een contact niet goed.
Qua bewerking en gemak vind ik het een goede vinding, maar gewoon niet betrouwbaar genoeg voor mij.