Oh nee hoor,
geen negatieve gevoelens, maar als ik nu in de markt zou zijn voor een chorus, od, of delay zou ik niet weten waarom ik deze lijn zou moeten proberen.
to each his own
Printable View
Oh nee hoor,
geen negatieve gevoelens, maar als ik nu in de markt zou zijn voor een chorus, od, of delay zou ik niet weten waarom ik deze lijn zou moeten proberen.
to each his own
Of ze wel of niet goed klinken, daar heeft niemand toch iets over gezegd?
Het was even een wenkbrauw die ik omhoog voelde trekken, het serieuze degelijke TC die ineens op de Snarling Dogs toer gaat.
De polytune vind ik misschien wel het meest strak vormgegeven pedaal dat ik ken. Zelfs op Iphone ziet het er futuristisch uit. In zwart of wit.
Jajaja lekker makkelijk mensen. Zoals Niels zegt, eerst specs afwachten.
Wanneer ze in een winkel in de buurt komen te liggen en rond/onder de 100 e te koop zijn, zijn de effecten zeker de moeite waard van het testen. In vergelijking met hun andere lijn pedalen is de footprint kleiner, wat voor mij ook zeker interessant is. Evenals het vermoeden dat ze op 9 volt draaien en ze minder A vragen dan de nova serie (denk ik he, speculatie!). mijn voeding kan de nova serie niet aan tenzij ik uitgangen ga combineren. Geen zin in en geen ruimte voor.
Verder opmerkelijk om te lezen dat enthousiasme meteen de grond in wordt geboord en mensen afschrikken van een kek kleurtje. :cheerup:
Raar he.
MOOIE KLEURTJES, ik wil ze ALLEMAAL!!!
Ik zou eerst de specs afwachten..
Ja, inderdaad wel raar ja.
Eerlijk gezegd vind ik het wel leuk zo'n nieuwe serie, maar ook heb nu iets van: goh, dat is interessant! De polytune vind ik dan wel weer interessant, dus mocht m'n Korg een keer kapoet gaan..
Pepe, ik denk dat je het iets te serieus neemt.
Voor zover ik weet was het idee om de pedalen sowieso boven de 100 euro te verkopen. Dat vind ik dan weer jammer. Ik hoorde roepen over rond de 150. Eerlijk gezegd hoop ik dat dit lager is.
Nee! Je maakt een GRAPJE?
En ik maar serieus de hele tijd overal op ingaan!
Bloody hell!
http://www.gitaarnet.nl/forum/images...seriousfun.gif