-
Altijd moeilijk, maar een poging:
-Bogner 2x12" eruit, Bogner 4x12" erin (dat gaat waarschijnlijk deze week nog gebeuren).
-Rivera Rake Reverb eruit
-Misschien mijn Burny Les Paul Custom eruit (speel er eigenlijk vrijwel niet op omdat ik niet van LP's houd, maar is wel een te gekke gitaar, dus ik twijfel)
-Telecaster 72 Deluxe komt er misschien bij
-Vrijwel zeker een 'metal'-gitaar erbij, weet nog niet wat, maar het GAS gaat richting een Jackson.
-
....eigenlijk plan ik dit al een jaar of 10.
Maar er komt steeds wat tussen...
:sneaky:
http://image57.webshots.com/457/6/83...1lgdkwJ_ph.jpg
-
Pfff, dit jaar was heel erg qua GAS, maar in 2011 hoop ik het wat rustiger aan te gaan doen.
Wat ik wel nog graag zou willen:
- Greenbacks of Scumbacks voor in mijn Marshall 1960a
- Faustine Phantom
- Wat meer pedalen
- Mijn MiJ tele ombouwen naar Cabronita specs
- Fender Twin laten repareren, Super Lead laten nakijken en nieuwe buizen in Matchless, XTC en Super Lead en de Twin
Dan houdt het voorlopig even op voor mij!
-
-
Wat ik graag zou willen:
- nieuwe pickups, pots en caps voor mijn ES335
- Koopman Strat afgesteld in B met dik setje snaren
- nieuwe preamp buisjes voor mijn Marshall 2061x
- synth achtig pedaal, vette multiple octaver en/of filter en bitcrusher
- chorus/vibrato pedaal en/of phaser
- nieuwe op maat gemaakte oordoppen
- goede en niet te dure basscab, misschien een 70's Fender Bassman cab
- goede en niet te dure microfoon (buizen)preamp
- gitaaramp modeling software
- goede koptelefoon
- nieuwe Klotz La Grange kabels en handige kabels voor mijn pedalboard
- delay met expression input en tap tempo
- Boss TU-3, Korg Pitchblack of TC Electronics Polytune
- Moog expression pedal
- misschien een Lo-Fi Loop Junkie
Op de lange baan:
- Bogner Duende of andere vette channel switcher
- verticale 2x12 cab, waarschijnlijk met Vintage 30's
- TheGigRig Pro-14 switcher
- Fender '51 NoCaster Relic Lefty
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik alles zo veel mogelijk analoog moet houden of toch voor digitaal zal gaan met een Line 6 M9 of Eventide Pitch Factor.
-
Hmm.
Een festival... Denk ik. Met mijn Multitone m200 gereviseerd op bas, de Floyd head voorzien van een nieuw setje trafo's. Mijn Fender The Twin ook gereviseerd en voorzien van een passend bruin 2x12 of 4x12 cabje. Een Danelectro French toast octave fuzz zodat ik alle effecten die Jimmi Hendrix ooit gebruikte goed kan benaderen.
En het 4x12 cabje wat ik 8 Januari op mag halen netjes voorzien van Eminence Deltalites of vergelijkbaar.
Heb nu voor het eerst eens mogen spelen met Waves Multirack. Da's een plugin host met waves plugins bedoeld als effectenrack voor bij een live console. Lijkt me eigenlijk wel heel mooi.
-
heel bescheiden
- projectgitaar in de verf
- kwaliteitsonderdelen (pots, caps, tuners)
- hals herfretten
daarnaast een degelijk 2x12-tje. Misschien zelfbouw oid, even inlezen nog. Denk dat ik voor een dennen openback ga, jensen speakers.
Een tweedehands wireless gitaartransmitter lijkt me ook wel wat. Misschien daarnaast nog een marshall in a box pedaaltje, en een tremolo (liefst Carl Martin Surf Trem).
-
Een Gibson Les Paul Custom Black Beauty...
Onbescheiden? Klopt, maar feitelijk stond 'ie in de afgelopen tien jaar ook al op het lijstje...
-
In 2011 komt er een highend acoustische bij. Budget speelt even geen rol. Klinkt arrogant maar zo is het niet bedoeld. Ik heb nog geen echte keus kunnen maken. Op dit moment denk ik aan een Morgan DR of een Martin D42.
-
Een mooie semi-hollowbody (Gretsch, Gibson of Guild) en heel misschien een nieuwe amp (Bogner, Koch, Hook)....verder eigenlijk heel tevreden met mijn spulletjes.