Ik kom ook met mijn Les Paul.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif
Printable View
Ik kom ook met mijn Les Paul.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif
Het is inderdaad de bedoeling dat het een strat-meeting wordt en geen gear-meeting.
Ik kan me hier alleen bij aansluiten! Ik zou zelfs een zaal kunnen regelen denk ik. Bij het Kempke in Stein :P
30 meter van een bushalte, en meestal niet veel klanten, dus privacy gegarandeerd whehe :D
Komt me zelf uiteraard wel heel goed uit, maar ik heb een paniekstoornis, dus veel verder dan Stein kan ik zelf toch niet komen. Maar ik wacht even af wat de beslissing gaat worden. Indien het Stein is, dan wil ik in elk geval even mijn checken of ik een zaal voor nop kan krijgen.
Als het een gearmeeting wordt, wordt het appels met peren vergelijken en haak ik af.
En Strats met humbuckers, mag dat dan wel? :chicken:
Lijkt me handig om de parameters eerst eens vast te stellen. Niet dat ik kom, heb wel twee Strats maar speel er nooit op en vind het eigenlijk kutgitaren :makeup:
voorstel:
body en hals hebben de "oer-vorm" .
Strat met een ebben toets? Mag dat? Door fender is dit nooit gedaan, dus in de vergelijking iets minder interessant.
Inderdaad, we moetten een strat meeting echt een meeting voor strat's houden,
dus excuses dat ik begon over een Musicman :makeup:
@ SantaX: Het zou kunnen dat we bij het Kempke gaan,
maar.. passen daar echt een aantal gitaristen én versterkers in?
Want de studio is ook redelijk kortbij de bushalte (vanaf de Heerstraat, langs bakkerij paulissen, dan het houterend op, dan langs de kerkstraat naar het wilhelminaplein, waar de studio ligt.
Én in de studio is genoeg ruimte om 30 gitaristen met 2 gitaren met 2 full stack's te laten komen.
Maar ik zet hem even bij het lijstje met locaties:
1. Stein - Limburg - Studio van Ijselrobo 07,
2. Stein - Limburg - Het Kempke,
3.
4.
Ik woon zelf vlakbij de studio die jij bedoelt. Ik woon op de Dirgelen. Het kempke heeft een zaal waar je makkelijk 100 gitaristen in kwijt kunt. Tot voor kort ook het honk van de schaakclub DJC enzo. Dus plek is daar geen probleem, al moet ik het natuurlijk wel overleggen of we gewenst zijn! En of het feit dat we consumpties daar afnemen genoeg is. Maar ik denk eigenlijk dat dat niet echt een probleem is. Maar het is maar verder ook maar een idee he :) Het voordeel van een cafe is dat er in elk geval consumpties en snacks voorhanden zijn :D Tegen de vriendelijke Steinse café-prijzen.
(ik denk trouwens dat naar het wilhelminaplein, de route *bushalte heerstraat/kloestraat - dirgelen - en dan berg af naar het wilhelminaplein korter is trouwens. Of het meer dan 5 minuten korter is weet ik niet, maar met wat gitaren in dehand zal het schelen)
Edit nog: bij het kempke is de zaal trouwens met afsluitbare deuren verbonden met de kroeg. Dus afgezonderd van de klanten terwijl je toch vrij in en uit kunt lopen voor een pilsje.
Maar ik besefte me niet dat iemand al dat idee van die studio had en ik wil niemand onder de duiven schieten ofzo! Neem het gewoon mee als mogelijkheid :)
Edit2: oh het is jouw studio :D
De studio kun je best vergelijken met een café xD
We hebben een volle koelkast, biertap, koffie/thee automaat, snacks, en niemand kan ons begluren vanuit de straat omdat we deuren hebben die dicht kunnen en we kunnen sluiten.
Maar bij het kempke ben ik nog nooit naar binnen geweest, maar is de klank van die zaal 'n beetje redelijk?
Want de studio is erop gebouwd om een goede klank te hebben. :ok:
Maarja, laat de meerderheid maar beslissen ;)
Redelijk, maar het is inderdaad geen studio :P
Het is de zaal die hij met carnaval enzo gebruikt of met dj's en partijen heel soms een bandje.
(uit eigen belang, heb je een asbak? :P )