Super netjes zeg, ziet er geweldig uit! :ok:
Wanneer komt de eerste produktie-run op de markt?
Ik teken vast in... :D
Printable View
Super netjes zeg, ziet er geweldig uit! :ok:
Wanneer komt de eerste produktie-run op de markt?
Ik teken vast in... :D
Ik ben niet wild van het wit, maar wel knap gedaan !
Hamvraag : hoe klinkt ie ?
Hij klinkt zeker lekker. De G12-65 speakers vind ik echt geweldig. Misschien ga ik het eens testen met G12M25 en maak in een combi in me 4x12 marshall. En zet ik in dit kastje de twee G12M25's die eruit komen.
Ik heb een verbinding tussen baffle en achterpaneel. Dit leek me niet nodig bij een 2x12 kastje. 4x12 is het idd voor resonantie en versteviging maar ik heb bij mijn kastje alleen de baffle gekoppeld onderling met een balkje.
De afmetingen die ik heb gebruikt zijn zelfde als van engl 2x12 vertical en mesa 2x12 vertical alleen heb ik 15mm multiplex gebruikt ipv 18mm.
Ik vermoed niet dat er productie op de markt zal komen :P niet van mij uit in ieder geval haha. Er zit een hoop vloek en scheldwerk in dit kastje. Met hout zou ik het misschien nog wel doen maar tolex plakken is niet mijn ding :P
Ik zal proberen binnenkort wat samples op te nemen.
en denk je dat het enig verschil in geluid zou maken als je 18 mm gebruikt zou hebben i.p.v. 15 mm? wat weegt de kast? en inderdaad: een soundsampletje ben ik wel nieuwsgierig naar. mooi werk!
groeten Pasqual.
Ziet er echt super uit!!, ben zelf aan het overwegen om mischien ook een cabje te bouwen. Ben beniewd naar de samples!
Strak kastje hoor, heel netjes! :ok:
Ik vind het wat hebben hoor dat witte tolex :ok: sjapoo
Nou ik heb geprobeerd wat opnamens te maken. Moet eerlijk zeggen dat de opnamens het cabinetje niet echt ten goede komen. In real life klinkt zeker de clean wat voller en warmer maar om een idee te geven hoe het klinkt:
De stukjes zijn opgenomen met een blackstar HT-5 topje.
Distortion stukje:
http://soundclick.com/share?songid=9186187
Clean stukje:
http://soundclick.com/share?songid=9186188
ziet der rete strak uit
en klink ook nog eens heerlijk;)
btw dankjewel voor de tip van die g12-65
love it
Zeer fraai.
Maar een goudkleurig randje piping rondom het speakerpaneel maakt het pas echt af.