AAAAAAAGGGGGHHHHHHH!!!! ik weet het niet meer hoor...
ik ga maar een poll maken ofzo...
foto's volgen zodra ik een paar gouden en zwarte ringen heb...
tot dan
gr
@je
Printable View
AAAAAAAGGGGGHHHHHHH!!!! ik weet het niet meer hoor...
ik ga maar een poll maken ofzo...
foto's volgen zodra ik een paar gouden en zwarte ringen heb...
tot dan
gr
@je
Hoi, ben ik weer..
Helaas kon ik pas vandaag weer wat doen. Gisteravond ben ik naar de eerste samenspel voorstelling geweest van de plaatselijke muziekschool waar mijn jongste piano leert spelen...
hij kon kiezen uit een keyboard, een piano, en een vleugel....
en wat denk je? ik hoop niet dat er zoiets als GAS is voor pianisten... kon nog wel een een dure hobby worden... ( die schittering in de lak is de weerkaatsing van zijn bling bling shirt...
Vandaag de truss vast gelijmd, Ik hoop de komende week de toets eindelijk te kunnen lijmen, want daar ben ik vandaag niet aan toegekomen..
maar goed, zoals beloofd, foto's van mijn gitaar zonder de slagplaat/pickup ring maar met "normale" ringen. Helaas had ik maar 1tje liggen dus de 2e gouden ring heb ik gephotoshopped , het ziet er wat raar uit maar dan krijg je een beter idee... alles ligt nog los dus het kan zijn dat niet alles mooi en goed in lijn ligt...
met pick up ring:
http://img.photobucket.com/albums/v1...sic/pic2-1.jpg
met zwarte normale ringen:
http://img.photobucket.com/albums/v1...sic/pic3-1.jpg
en met 2 gouden ringen ( photoshop..)
http://img.photobucket.com/albums/v1...k1fotoshop.jpg
het goud kleurt wat verschillend op door de flits...
nou, laat maar horen...ben er klaar voor....
gr
@je
zal je niet verbazen dat ik heel zeker voor de pupringen kies :)
alleen, lukt dat wel op het hoekje aan de lower horn, komt de ring niet te kort bij de rand? ik ben geen goud mans, maar hier vind ik de gouden ringen wel mooiste optie.
dat gaat wel lukken, de zwarte ringen zijn het hogere model en lijkt alsof hij daardoor buiten de body valt. de gouden valt er buiten omdat ik een kopie van de gouden bridge ring over een zwarte heen heb geplakt...
ik vind goud ook wel het mooiste hier op dit groen...maar of ik voor goud ga of voor mijn slagplaat/pupring , weet ik nog niet.... nog even een nachtje ( of wat) over slapen...
gr
@je
Als niet liefhebber van alle andere hardware dan chroom moet ik zeggen dat goud toch wel goed staat op deze groene dame :seriousf:
Persoonlijk vind ik dat de gouden ringen er super bij passen, maar die slapplat lijkt me een beetje typisch bij jou gitaren dus ik zou ff goed overwegen waar je heen wil met deze gitaar,
Ik zou voor de custom pickup-ringen-all-in-one gaan.
Mischien een ideetje om die uit een dunne plaat messing te zagen, en tot en high gloss te polijsten?
Die zwarte en gouden doen ineens zo standaard aan ...
(ivm de gephotoshopte pickup: het lijkt alsof hij groter is dan de bridge pickup, maar dat is omdat het enkel copy-paste is. Beetje verkleinen en je verkrijgt direct wat meer diepte, soit dat is muggenziften, maar ook weer leuk om te doen. :) )
s.
hoi Stijn
goed idee! ik ben het zeker met je eens dat die standaard ringen wel heel gewoontjes lijken zo...
ik ga het eens even onderzoeken waar ik een plaatje messing oid kan kopen hier in de buurt...
thanks!
gr
@je
Zeker die gouden pickup ringen.