Ooooow dat verklaart alles natuurlijk nee maar even serieus hoe krijg je dat voor elkaar :p
Printable View
Ooooow dat verklaart alles natuurlijk nee maar even serieus hoe krijg je dat voor elkaar :p
'm héél, héél even op 666 Volt te laten draaien?
Duidelijk, het is soms behelpen met die aanpassingen aan bestaande amps. Ik moet dat zelfde soms in een blackface 65 reissue twin doen, het kost wel een halve reverb driver buis maar plenty reverb over in zo'n amp. Tegenwoordig zit bij de nieuwste versies ipv de vibrato-optocoupler, een klein tremelo/vibrato printplaatje tegen de achterkant. Wellicht vanwege RoHs (lood in de oude optocoupler units??) Daardoor dus bijna geen plek meer om de jacks te plaatsen. Ik meen dat die nieuwe iets meer bereik op het tempo heeft maar verder hoor ik er niks van, ben dan ook geen gitarist.
Noel
Uiteraard,
Elektronica houd misschien niet van water maar behuizingen kunnen er prima tegen en schoonmaken met water gaat meestal beter en sneller dan met allerhande speciale schoonmaakmiddelen. Oud stof in oud bier, gecombineerd met nicotineaanslag lost tenslotte prima op in dat water.
Waar ik vandaan kom zeggen ze in zo'n geval: "zoo griep ie nooit mis" (vertaling: zo grijp je nooit mis)
Bij deze mijn bescheiden werkplek, tevens m'n gitaarhok.
Ik ben er vooral bezig (geweest) om m'n rack te bekabelen, maar ook heb ik een SHO in elkaar gesoldeerd en alle overige werkzaamheden met een €15,- soldeerstationnetje doe ik daar ook.
http://img230.imageshack.us/img230/2748/afb069.jpg
Ik heb dat soldeerstation ook!
(Krijgen we nu 30 van deze reacties?:D)