SOUND SHOP AMSTELVEEN
DIRK WITTE
WAVE WORLD
feedback is een soort makro
Printable View
SOUND SHOP AMSTELVEEN
DIRK WITTE
WAVE WORLD
feedback is een soort makro
Ik weet niet, ze krijgen in ieder geval de 55 watter binnen, ik wil sowieso de 100 dus ik moet nog even geduld hebben, maar een indruk krijg ik dus binnenkort! hou je op de hoogte...Citaat:
Trouwens Jimi,ik zit met smart te wachten op de Sukkelhead. Duurt wel lang trouwens en de midicontroller sturen ze na,of niet???
Rivera is erg goed,kwa afwerking en sound.Wordt errug onderschat!
Oke, dan wacht ik effe op je mening. Je woont immers dichter bij Feedback dan ik.
Ik wil die 55 watter, 100 watt zet ik toch niet voluit.Ik ben al zo doof! He,wat zeg je??
En nog effe de spaarcentjes bij elkaar rapen he! Ik ben benieuwd hoe die footcontroller eruit gaat zien. Tot horens...
die vht eindtrap die zie echt nergens ,die pitbull(de top) heb ik zien staan bij kees dee.
rivera is ook erg oke.
zelf hou ik niet zo van die high gain amps.
ik zelf heb oa die huges en knetter duo amp(top) gehad de voorloper er van ,wel goed ding maar toch weg gedaan(je verliest er wel dik op)
In z-limburg is stalmeijer dus kloten, walkers musical supplies is nog klotener, deze vent lult uit zn nek zoals niemand ooit gedaan heeft, kan zelf helemaal geen muziek maken en weet er zip vanaf..
Guus arons een bovenste beste kerel die daar staat, maar veel te eenzijdig..
Ga naar Roermond..reijnen..daar staan gasten die er echt iets vanaf weten...oude sjit en nieuwe poep, ze weten t allemaal..
We hebben in Nederland weinig topmerken.
In de USA en Duitsland doen de veel met
Bogner,Egnator,Diezel,VHT,Matchless (BadCat) etc.
Als je mij vraagt om een Diezel dan verwijs ik je naar de locale Texaco tankstation.
En ze moeten erg goed klinken, net als die prijs die ze ervoor vragen.
Wel jammer eigenlijk!
soldano hoort daar ook bij,zie je ook niet erg veel.
ook goed spul
Klopt,maar die zie je hier al vaker dan die andere merken die ik noemde.
Spanjaard in Alkmaar is daar importeur van en had er laatst 3 Soldano toppen staan.
2 HotRod 50's voor 2999,- meende ik (eentje met snakeskin en een 3 kanaals top voor 8000,- Is een koopje toch????
Om het nog maar niet over hun 19" Caswell Preamp te praten en de SLO100. Gaat al snel richting de 10.000 tot 12.000
Daarvoor koop je in Roemenie een hele fabriek met research afdeling en ontwerp je je eigen: SOLMESARIVERA 10 kanaals buizentop.
die hotrod is niet echt wat ,je moet die super 100watt toppen hebben die beginnen bij ƒ6000,00 and rissing.
die preamp is wel cool om te zien ja
k'heb niet echt ervaring met Soldano.
Ze zien er wel stoer uit.Maar daar gaat het niet om.
Zijn ook alleen maar de profs. die erop spelen.
Dat nieuwe pedaal al gezien van hun:
Supercharger! Ook zo'n stoer ding!