Wat mij betreft mogen ze zich bij Gibson meer bezighouden met reissues van de M-series, de L6 of de non-reverse Firebird, in plaats van met ondingen als deze Eye Guitar en de ZV
Printable View
Wat mij betreft mogen ze zich bij Gibson meer bezighouden met reissues van de M-series, de L6 of de non-reverse Firebird, in plaats van met ondingen als deze Eye Guitar en de ZV
Als ik t ding zie, vind ik t een Gretsch, of Mischien een Danelectro niet een Gibson. Zou t kunnen dat ie van de Gretsch design af komt, en iemand bij Gibson een paar last minute dingen gewijzigd heeft?
bijv. de broodrooster pickups vervangen door rood plastic,
Als ze nou de trussrod cover a la danelectro hadden gemaakt, met 2 toasters er in, en een bigsby of floyd rose er op.. de pickguard van 3 ply parelmoer, rood, wit hadden gemaakt, dan was t en lekker plankje geworden.
De 24.74 mensuur maakt t wel lekker raggen, mahonie en ebben.. heerlijk scheur werk. Mischien nog een single coil er in op de neck positie. ik zie toch wel ideeen voor dit beestje
Ik vind het echt een spuuglelijk ding.
Die gitaar zou me wel goed staan trouwens. dat weer wel.
nou, weer eens wat anders. Dat oude vertrouwde altijd...
Ben wel benieuwd naar het geluid en hoe hij speelt!
Eigenlijk is idd alleen de slagplaat lelijk voor de rest een vette gitaar, ik denk in het zwart nog beter.
maar blijkbaar is daar geen markt voor. zeker in de US niet. daar wil men dat gibson meer meegaat met andere merken, en dat doen ze dan. Gibson heeft flink te lijden onder ESP, PRS en Dean, en ze moeten dus her en der nieuwe modellen bedenken, om toch nog ergens mee te kunnen gaan met de golf van nieuwe modellen, en 'revamped' modellen.
geen idee welk spul ze de laatste jaren blowen bij de gibson creative department...
gaat duidelijk de foute kant op ^^
Even Photoschoften en zo vind ik hem al mooier:
http://img16.imageshack.us/img16/8150/beterder.png
Zo hey, ga even je mond spoelen joh :p
Gretsch is toch wel heel wat stijlvoller in zijn ontwerpen dan dit gedrocht hier...
Gretsch vaart tegenwoordig onder de Fender vlag, dus sowieso is het idee dat het van Gretsch design afkomt belachelijk....